「0+3」旅遊新措施正式生效,不少餓足兩三年的香港人都趁此機會馬上訂機票去旅行。日前,一位港男就表示老婆在得知0+3新例後,即時決定買機票外遊半個月,惟他則因為工作原因未能抽空同遊。原以為事主會因未能旅行而感到失望,豈料他竟為之十分興奮,皆因老婆出遊無皇管一身輕,大讚可趁機回味單身時光。不過一眾網民看到後紛指事主十分自私,表示「其實平時咁唔開心咪離婚囉」,更有人出言嘲諷他其實心思思做衰嘢,指他將會對自己的言論而後悔。

老婆去旅行半個月 港男得知後超興奮:終於可以想做咩就做咩

0+3入境檢疫安排正式生效,旅行返港後不用再入住隔離酒店,令大批餓足兩三年的香港人即時訂機票離港暢玩。日前,一位港男亦發文分享他的老婆在得知0+3新例後,即時決定買機票去旅行,惟他則因為工作原因未能同遊,只能眼白白看著老婆出遊半個月。

旅行 老婆孖外母出遊半個月。
老婆將去旅行半個月,港男感興奮。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《十八年後的終極告白》劇照)

大讚無人管一身輕 終於感受到單身的快樂

原以為事主會因為錯失旅行機會而失望,豈料他竟極度興奮,更坦言自己只要一想起老婆「會有半個月唔喺屋企」就「覺得好開心」,只因「見唔到老婆,唔洗畀老婆煩」。事主隨後更分享「老婆唔喺屋企嘅第一日」,直指「屋企靜咗好多」、「想飲酒就飲酒」、「想夜返就夜返」,無人管一身輕的生活讓他「感受到久違單身嘅快樂」。

旅行 無人管一身輕的生活讓事主「感受到久違單身嘅快樂」。
無人管一身輕的生活讓事主「感受到久違單身嘅快樂」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:東京電視台《白天的澡堂酒》劇照)

拋低愛女風流快活 網民嘲諷:心思思做衰嘢

在事主分享自己的自由時光後,不少網民均留言熱議,有網民就問事主與老婆是否未有子女,而事主則回覆指二人其實育有一女,惟因老婆出遊,加上自己工作忙,因此將愛女交由嫲嫲照顧半個月。雖然有網民表示私人時間十分重要,小別勝新婚有時的確會令夫妻關係更融洽,但大部分網民則炮轟事主拋低愛女半個月,自己風流快活的行為十分自私,嘲諷他其實「心思思做衰嘢」。

旅行 愛女交由嫲嫲照顧半個月。
愛女交由嫲嫲照顧半個月。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《寶寶大過天》劇照)

網民:其實你好唔愛自己老婆

亦有網民「睇唔過眼」,指事主「同呢個人一齊生活咁辛苦,為乜要結婚」、「結婚就係為咗回味單身樂趣?」、「未結婚無人管叫可憐;結咗婚無人管叫自由,咁矛盾」、「你一定會對你今日嘅言論好後悔」。網民更指既然如此不羈放縱愛自由,不如離婚享受夢寐以求的單身快樂。亦有網民揶諭指「其實佢實質同邊個去旅行你知唔知?」、「其實你有無諗過你老婆仲開心過你」、「帽事嘅,兩個各自各開心」。

為什麼事主沒有陪同老婆旅行?

日前,一位港男亦發文分享他的老婆在得知0+3新例後,即時決定買機票去旅行,他則因為…詳情請看

事主對老婆旅行一事感興奮,網民又點睇呢個行為?

有網民表示私人時間十分重要,小別勝新婚有時的確會令夫妻關係更融洽,但大部分網民則「睇唔過眼」,指事主同呢個人…詳情請看

圖片來源:東京電視台《白天的澡堂酒》劇照、TVB《十八年後的終極告白》劇照、TVB《寶寶大過天》劇照