東京,你會去迪士尼;去美國,你會去迪士尼;係香港,你都會去迪士尼。迪士尼係大人細路都喜歡去的地方,不過入場前,其實應該要準備一下架!等 Gotrip 話你聽,入迪士尼前要準備的 4 件事。

 

© Disney

 

 

1. 記得帶尿袋

圖片來源:  Scott Beale

 

尿袋(手提充電器)幾乎人人都會有一個,去迪士尼就記得放落你的背包先出發。
因為玩迪士尼,多數需要朝 9 晚 8 ,時間長過返工﹗由 9 點影到 8 點,晚上有煙花又有巡遊,你的電話怎會支持到整天呢?在迪士尼內要找到充電的地方是極之困難,今時今日人人都係攝影師的日子,尿袋幾乎重要過身份證。

 

 

2. 校好鬧鐘一早入場

圖片來源:RHiNO NEAL

 

去迪士尼真係辛苦過返工,不過為了爭取時間玩機動遊戲,當然在開門時便要到。除了玩遊戲,跟卡通人物合照一樣要排隊,所以,記得校好鬧鐘,一早就出門口﹗

 

 

3. 了解下有咩好食

© Disney

 

入迪士尼玩成日,一定要吃東西,在樂園吃東西比較貴是常識吧﹗但你總要醫肚,所以在入場前,這些功課不能偷懶,去官網睇睇,或者睇下GOtrip 嘅用戶有咩分享 (文章最尾有LINK!) ,知道裡面有什麼餐廳比較抵。一般來說,最平就是吃熱狗、三文治的快餐,大約了解位置,進場後便不用花時間再找了。

 

 

4. 上官網搵限定乜乜乜

© Disney

 

搵「限定乜乜乜」是常識吧﹗特別是東京迪士尼,日本人最喜歡出「限定乜乜乜」來吸引你們消費。所以出發前,記得上官方看看有什麼「季節限定」之類的精品或食物,想去一個不一樣的迪士尼,你一定要做足準備。
還有,選出 3 個你最想玩的遊戲,入場後重點出擊,有 fast pass 就要拎定 fast pass 啦。

TEXT:SAMI