日本正式開關,加上香港政府早前已公布及實行「0+3」的最新入境檢疫政策,不少人都搶頭啖湯,快快手買機票飛日本。不過網上部分關於日本旅遊的報導及帖文下方卻有不少恥笑式負評,有網民就以「香港人講嘢真係好刻薄」為題開post,以3點力批部分港人「吃不到葡萄是酸的」的心態要不得。

1. 個個旅遊達人日本通上身

不少電訊公司因為日本開關而重點推廣國際漫遊服務,而Smartone亦不例外。開關當日Smartone就派出特派專員飛到大阪,出post實測以MySOS app過關及下載App,宣傳自家推出的數據漫遊服務。不過帖文下就隨即有用戶留言:

我有DoCoMo日本本土sim,基本上都係無限data,仲需唔需要SMC Roaming(國際漫遊服務)啊?
不如你哋認真咁搞好本地嗰network先啦!

而Smartone亦回覆該名用戶,「雖然Docomo都叫無限數據,但會設FUP(公平使用政策),即使用一定數據量後就會限速。」令該名發帖的網民直斥「有幾多人有日本卡呀?旅遊達人日本通上身咁做咩?」

港人 該名發帖的網民直斥「有幾多人有日本卡呀?旅遊達人日本通上身咁做咩?」
該名發帖的網民直斥「有幾多人有日本卡呀?旅遊達人日本通上身咁做咩?」(圖片來源:unsplash@Brett Jordan)

2. 唱錢唱多唱少又要酸

日本開關當日,不少記者都到機場直擊重飛日本的盛況。當中有一名乘搭香港快運的旅客接受訪問時表示「plan行程1日都唔使,等咗3年,終於行得」,同時稱已經兌換了40萬日圓(港幣20,000元)到大阪及名古屋旅行,更形容為「報復式消費」。但報導下方的留言卻盡是挖苦受訪者:「40萬円唔好拎出嚟講啦,唔知以為美金」、「2萬……其實係咪同自己有仇?」、「2萬? 個仇都好細吓啫!留返個機位俾啲血海深仇㗎啦」、「嗰2萬蚊唔好講啦,笑L大人個口」、「得20k都叫報復式,唔好去到日本同人講添呀」。

港人 報導下方的留言卻盡是挖苦受訪者:「嗰2萬蚊唔好講啦,笑L大人個口」
報導下方的留言卻盡是挖苦受訪者:「嗰2萬蚊唔好講啦,笑L大人個口」(圖片來源:unsplash@arkenstone_jr)

事主在落機後就留言回應:「好尷尬一落機就係咁收到cap圖,本身諗住答得咁普通,應該唔會播出街。我平時都唔係好大洗做人,都係睇風景食吓嘢咁,對比大家簡直係小巫見大巫,分開可以去多幾次日本,我覺得仲抵仲開心。」

港人 事主事後大方回應:「對比大家簡直係小巫見大巫,分開可以去多幾次日本,我覺得仲抵仲開心。」
事主事後大方回應:「對比大家簡直係小巫見大巫,分開可以去多幾次日本,我覺得仲抵仲開心。」(圖片來源:unsplash@Tunafish)

而網民見到以上「吃不到葡萄是酸的」留言,都忍不住斥責香港人愛眨低他人:

香港人真係乜都鐘意踩吓㗎
唱得少錢就笑你窮
唱得多錢又笑你唔碌卡
行程緊密又話辛苦過返工
一日一個地點又話好悶唔識玩
機票/酒店買平買貴住遠住近、租車搭車、去幾多日乜都有得講一餐
總之佢哋本人去就最醒最識玩

3. 去邊到都要管

另一名接受訪問的女士向記者分享自己的行程,指到達大阪後第一站會先去黑門市場食刺身、海鮮等。不料「去黑門市場」這5個字卻被眾多網民嘲諷:「呢個女人,原來你真係唔識㗎喎,竟然講得出狗衝黑門巿場」、「黑門市場有名你叫黑市,阿太你做人哋老母仲咁onX」、「第一時間去黑門被人劏到一頸血」、「去黑門市場俾人劏仲要講出嚟俾人知,想食好嘢打開Google Maps高分嗰啲就去啦,睇嗰啲乜旅遊書睇壞腦?」

港人 旅客的一句「到達大阪後第一站會先去黑門市場」竟令她成為網民恥笑的對象
旅客的一句「到達大阪後第一站會先去黑門市場」竟令她成為網民恥笑的對象(圖片來源:YouTube@無綫新聞 TVB NEWS official)

部份網民雖然都可以理解「去黑門市場=水魚」的言論,但因為實在不齒以上的留言,便反擊到:「做乜個個喺度扮日本地膽?人哋唔志在使錢同鍾意去邊有咩問題?」 、「見到好多人喺到笑9黑門市場,我又想睇下你哋有咩高見?仲有人話京都錦市場好過黑門市場,又大又多嘢食,我住京都我都覺得唔好意思」。

港人 網民不齒以上的留言:「見到好多人喺到笑9黑門市場,我又想睇下你哋有咩高見?」
網民不齒以上的留言:「見到好多人喺到笑9黑門市場,我又想睇下你哋有咩高見?」(圖片來源:unsplash@helgachrist)

網民:有啲人一定要搵啲嘢嚟證明自己比較高級

帖文引起大批網民熱議,不少人都指出香港特性正是「憎人富貴厭人貧」,「香港人最叻㗎啦,自己無就小人,自己有就睇唔起人,一直都係咁」、「香港人文化就係踩人同埋乜都X一餐先,去旅行咁開心咁要搵位插人,又X人唱得少、電話卡唔用本地,係都要搵啲優越感證明自己醒過人」。

網民:「香港人文化就係踩人同埋乜都X一餐先,去旅行咁開心咁要搵位插人」
網民:「香港人文化就係踩人同埋乜都X一餐先,去旅行咁開心咁要搵位插人」(圖片來源:unsplash@rparmly)

同時也有人指出每個人的旅行方式皆有不同,富遊還是平遊都是個人選擇:「唔通我做packer又要你批准咩,旅行用幾多錢關你L事,Mean少陣唔會話你啞」、「其實去旅行係咪規定一定要大洗?人哋平平哋去唔得嘅?真係得香港人會咁樣諗,大把人去旅行係想要個體驗,外國大把backpackers都係咁」。

網民:「其實去旅行係咪規定一定要大洗?人哋平平哋去唔得嘅?真係得香港人會咁樣諗,大把人去旅行係想要個體驗,外國大把backpackers都係咁」
網民:「其實去旅行係咪規定一定要大洗?人哋平平哋去唔得嘅?真係得香港人會咁樣諗,大把人去旅行係想要個體驗,外國大把backpackers都係咁」(圖片來源:unsplash@michaelbaronr)

連登仔批評香港人什麼?

連登仔批評香港人3點,其中一項指日本開關當日,不少記者都到機場直擊重飛日本的盛況。當中有一名乘搭香港快運的旅客…詳情請看

日本入境需用MySOS?

旅客入境日本前可預先和家人、小朋友一同透過MySOS應用程式完成一部分檢疫手續,便能在入境日本時使用快速通道。My SOS使用方法

圖片來源:unsplash@Brett Jordan、unsplash@arkenstone_jr、unsplash@Tunafish、YouTube@無綫新聞 TVB NEWS official、unsplash@helgachrist、unsplash@rparmly、unsplash@michaelbaronr