壽司郎大埔分店於14日正式開始試業,作為新界東首間分店,該區居民表現相當踴躍,首天已經排滿人龍,同時亦引起黃牛黨注意,於網上轉售天價黃牛飛,連壽司郎都要諗辦法出招禁止!

撰文:CY|圖片來源:壽司郎、Carousell、Facebook群組「大埔 TAI PO」

大埔壽司郎開幕 黃牛黨出動炒飛 壽司郎:禁止網上轉售籌號

壽司郎自開幕以來備受港人歡迎,壽司郎大埔店開幕亦好不例外,當日9點半已經大排長龍,未開門已經排完籌,真係相當誇張!

壽司郎大埔店是繼屯門店後第二間新界分店,亦是新界東唯一一間分店。(圖片來源:壽司郎)
壽司郎大埔店是繼屯門店後第二間新界分店,亦是新界東唯一一間分店。(圖片來源:壽司郎)

排住隊搶自然搏盡無悔,但有港人發現在網上二手交易平台Carousell上,有黃牛黨轉手當日票籌,定價最貴$40。

相關截圖被轉載至Facebook群組「大埔 TAI PO」,網民狂鬧黃牛黨做壞晒規矩,「好心就咪買啦……此風不可長……」、「攪攪下,攞飛都要落名,對啱名先入得㗎啦!」、「就係呢啲炒風,剛剛開嘅時候可以用app 訂位,之後都唔比訂,就係D人拎出黎炒」。

其實早在二月中,壽司郎屯門店開幕期間,亦曾出現黃牛黨蹤影。GOtrip編輯於網上二手交易平台Carousell上隨便搜尋,即可找到當日的籌號,價格同樣定位$40。

壽司郎出手打擊黃牛飛 暫停手機預約+必須門市攞籌 截圖不再有效
GOtrip編輯瀏覽網上二手交易平台,仍見有網民轉售壽司郎籌號,無本生利。(圖片來源:Carousell)

相信是留意到黃牛黨問題越漸嚴重,其實壽司郎早在3月初宣布暫停手機app預約服務,並聲明不能使用網上轉售的walk-in籌號,食客必須前往分店親自攞籌。

壽司郎出手打擊黃牛飛 暫停手機預約+必須門市攞籌 截圖不再有效
(圖片來源:壽司郎)

Tags :