【東京迪士尼樂園】今年係東京迪士尼樂園35周年紀念,作為Disney的super fans,有咩開心得過同「偶像」慶祝生日?雖然正式的慶祝活動要等到4月15日先開始,但巡遊活動今個星期其實已經偷偷開始咗喇!仲有好多好多新商品,快啲睇下啲花車有幾靚先!

撰文:主場・日本 |圖片來源:官方授權、Ig

全新日間巡遊「Dreaming Up!」

35周年慶祝活動的重點項目,當然是日間巡遊「Dreaming Up!」,每日會有1~2場,全場約45分鐘,共有13架花車。打頭陣的,當然是大主角米奇啦!

第二架,是高飛的掃把形小花車。

然後,是超夢幻的愛麗絲及其「仙境」!

緊接著出場的,是小木偶!

米妮今年很可憐,一個人孤零零站在小小掃把上!

第六架,公主車,靚到呢~即刻將米妮比下去!

遠睇,呢架花車更靚!

嘩完之後,又係,係,又係,掃把!今次輪到…… Chip & Dale,鋼牙、大鼻!

整個巡遊,我覺得,貝兒架花車係最有心思最靚的!雖然唔係公主的打扮。

之後是在香港有唔少fans的小熊維尼,但在日本似乎唔多人氣,所以好落力演出!

之後…… 唔係啩!又係掃把?唐老鴨同黛絲都係得掃把!

第11架,係新登場的《Big Hero 6》(《大英雄聯盟》),Baymax好有型呀!

第12架,小飛俠及溫蒂達令Wendy Darling,(Angelababy的friend?)為巡遊畫上完美句號!

又話有13架?嘿!原來花車上只係贊助商的名,其實,只可以當有12架!

下一頁:【 FlyJapan 】東京迪士尼35周年,有趣數字大公開!

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡