【名古屋LEGOLAND手信】名古屋LEGOLAND的手信必定是大家最期待的東西,一入場就要大買特買!今次特派記者搜羅名古屋LEGOLAND手信,同大家預覽有咩靚靚精品同紀念品,當中有不少日本限量版同最齊款的最新BATMAN LEGO的精品,仲有瓷器店Noritake聯乘瓷器,只會在樂園發售,全部都好想買!

撰文:mini tomato | 攝影:Woody

最新LEGO電影精品

趁電影新近上映,呢堆蝙蝠俠products都係最新出品,除咗BATMAN之外,仲有JOKER同BAT GIRL,有figure、毛公仔、文具等等,BATMAN同JOKER都擺出「C字手勢」,勁搞笑!

LEGO公仔系列

去親馬來西亞LEGOLAND,好多人都會買番隻LEGO minifigure公仔,今次日本就冇出人仔特別版喇!反而就有過山車飛龍公仔,仲有港女最愛bear bear熊。

文具控最愛 LEGO文具系列

文具系列大人細路都啱,今次呢幾款明顯設計更簡潔,唔再係針對小朋友而設,上班族都啱用。

送給另一半的樂高手信

一直以為LEGO都是細路玩具,你就錯了, 日本LEGOLAND 有不少情趣玩具。咪心邪!全部都好cute、好sweet、好有heart,如果男/女朋友係LEGO fans,一定唔可以錯過。

小朋友精選產品

要買手信畀小朋友,買旋風忍者系列嘅產品,同埋銀包、背囊等日常用品就最容易俘虜細路。

家品系列

香港少見的LEGO家居精品,除了巨型積木盒,LEGO的滲透程度原來可以咁厲害!

終極限量! 日本LEGOLAND × Noritake限量版紀念瓷器

Noritake貴為日本皇室御用瓷器,一直推出款式高貴的瓷器為主,向來都深得日本國民喜愛,總公司仲啱啱好開喺名古屋,其博物館就喺名古屋站15分鐘路程附近,睇得出今次 日本LEGOLAND 同佢合作都相當有心思。睇番日本國民過往對於Noritake嘅喜愛,相信呢批限量版瓷器會成為開幕紀念必搶items!