有冇人同A君一樣,去旅行都鍾意買家品小物?喺首爾,總會去JAJU、Butter、10×10、Artbox等家品店走一轉,睇睇有咩新款!不過近期朋友仔話我知,原來有個品牌,得韓仔韓妹識,旅客冇聽過,但超人氣,潮人個個都買!講到咁巴閉,當然要去踩場,幾經辛苦,朋友仔終於肯講,原來係新興潮牌 Kitty Bunny Pony !

去到位於合井旁的望遠洞,甫入店已經見到令人眼都花的圖案,原來品牌是以印花布料起家,首爾潮人間更有「韓版Liberty」的稱號!韓仔韓妹個個推介必買絕對是枕頭被套等家品,因為布料柔軟質素超級好,可惜要帶回香港就實在有難度,值唔值得就見仁見智。我反而推介一定要入手銀包仔,印花布料極具標誌性,而且只係約₩3,000 / HK$21,真係買來做手信派街坊都唔怕肉痛!我、model、攝影師三人齊齊掃貨買咗3打,埋單畀錢平均每人唔使$300,當時真係好想大嗌:「好抵買呀!」

Kitty Bunny Pony

地址:서울특별시 마포구 합정동 389-29 (首爾市麻浦區合井洞389-29)

電話:+82-(0)2-322-0290

營業時間:11:00am-7:00pm

網址:kittybunnypony.com

交通:乘地鐵 2號線合井站 7號出口步行約15分鐘