Delay no more!上海蒲東機場(PVG)最近又玩ATC!一日十幾個鐘淨係走到兩班民航機!!唔止乘客越嚟越討厭PVG,其實地勤同Crew,甚至係catering,都俾呢個紙紮機場玩死。

強國乘客 化身拳霸

國內航班延誤習以為常,偏偏搭客次次都好躁動,戾氣難掩,我哋當然遭殃!每次上咗客之後delay的話,我哋空姐們就最怕怕啦!因為要同強國人玩困獸鬥,真係少啲精力都唔得掂,仲要小心佢哋隨時便暴徒!早排溫州飛北京有班機delay,搭客等到凌晨、住宿仍未有著落,憤而將地勤打到輕微腦震盪!講近少少,港航早排(又)有班機delay到班大媽嬲嬲豬,繼而動口,真係難為地勤。

強國也有 特事特辦

面對delay,大部份強國客,不論坐咩class,都會想盡辦法快啲起飛。試過唔止一次,做頭等艙時,有強國客一聽到delay,就輕輕鬆鬆打個電話,據呀姐講,佢係電話度講咗一句,我是X總,過咗一陣,明明宣布要延誤 2 小時,突然pull back + safety check!呢啲就真係特事特辦,如果每次飛上海都有個「特」客,我唔介意飛架!

而家好多搭開嘅客都醒目咗,識得轉搭去上海虹橋機場(SHA),除咗出入更方便,近市區多啲,重點係佢少啲delay呀嘛!就算delay,都少啲飛機同你爭起飛timeslot!最記得有一次,俾個大媽捉住我手問我幾時起飛,隔離有位仁兄,仲答得快過我!事後走過嚟話我知,原來內地有個手機Apps,消息update得算快同準確!delay幾耐、幾時走得,都有個大概!

大概係民族性格大不同,面對滯留, 洋人搭客向來睇得好化,記得早前有班拉斯維加斯嘅航班延誤, 機上的乘客喺冇水、冇冷氣的絕境下呆坐 5 小時,無鼓譟不特止,仲唱《I Believe I can fly》自娛一番!