在飛機上 serve 客,即使為人有幾小心,「倒瀉嘢飲」的意外總會發生。「倒瀉嘢飲」都有程度之區別,若是凍飲顏色不深的話,快快手遞疊紙巾,再斟茶認錯跪求原諒,心地好的客人都會放你一馬。至於奶茶咖啡紅酒之類,就要自求多福。而今次空少我就遇到呢位香港客人……

text: GOtrip編輯部|插畫:業餘空少飛Sun

高空三萬呎 倒瀉嘢飲

對空中服務員來說,在飛機上開汽水,都是在賭命!皆因每次開汽水時,那股澎湃的衝力是好難去捉摸的,周不時會發生倒瀉,甚至噴到客人全面的情況。而今次到我,遇上呢單蝦碌事……

「弊喇!!」唔小心將支可樂兜口兜面倒瀉落一個香港乘客的身上!

電光火石之際,我發現我的驚訝程度比那位男乘客更誇張,唔通佢嚇窒咗……

「對不起啊,先生!」我已經準備好要跪玻璃的心。

佢竟然冇黑面、冇鬧人,反而笑口噬噬講:「唔緊要。」雖然普遍的男乘客比女乘客易服侍、易話為,但好少遇到咁睇得開的乘客。

呢個時候,我留意到坐喺佢後面的女士偷笑……

一般的香港客都較奄尖,被我倒瀉汽水嗰位乘客好從容地去面對,佢冇嬲,坐佢後面嘅屋企人都冇嬲,剩係笑。

呢個反應真係令我搲爆頭!!!

原來嗰位客人 15 分鐘前,都唔小心倒瀉咗……

根據非正式統計,B倒瀉咗A杯嘢飲,而C又倒瀉番B嘅嘢飲,咁C可能會……

報應呢樣嘢,若然未報,只係時辰未到!