雖然係Airbnb訂民宿有機會中伏,但只要Book之前小心留意就無有怕!其實Airbnb都有好多靚民宿,價錢激平,幾百蚊就可以住到歐洲古堡,做一晚土皇帝! 下面精選歐美日五間夢幻Airbnb民宿,帶你用破底價入住豪華巨屋!

01.每晚HK$98 – 稻田別墅@峇里

賣點:一晚二百蚊都唔洗,已可2人獨霸整間木屋別墅,房間對住超靚的大片綠油油稻田,仲有私家大泳池,雖然距離機場成粒鐘,但避世情侶可hea足兩晚抖返夠本。

▼可按圖放大▼

價錢:每位每晚$98

網址:www.airbnb.com.hk/rooms/184868

 

02.每晚$292 – 童話石屋@意大利

賣點:童話書成日出現的錐形石屋,意大利南部就有,仲要成條村都係!附近環境清幽又近海灘,又有大量農家美食,啱晒想去世外桃源度假的人。石屋可容納4人,最少住2晚。

▼可按圖放大▼

價錢:每位每晚$292

網址:www.airbnb.com.hk/rooms/935082

下一頁:京都&比利時!更多特色旅宿

03.每晚$326 – 室內露營車@比利時

賣點:在室內玩Car Camping,絕對是潮童住宿體驗!此民宿位於比利時第二大城市安特衛普,房內的露營車其實是睡房,爬出車外就是客廳,好打耳,6人就可以最抵價入住。

▼可按圖放大▼

價錢:每位每晚$326

網址:www.airbnb.com.hk/rooms/1534890

 

04.每晚$704 – 傳統茶室@京都

賣點:要學黃秋生入住日本傳統民宅,還是京都最多選擇。這所「Machiya」可容納3人,最少住3晚,每位7百頭即可包起全屋,私隱度高,啱哂一家大細齊齊感受日式禪意。

▼可按圖放大▼

價錢:每位每晚$704

網址:www.airbnb.com.hk/rooms/2989756

 

05.每晚$938 – 歷史古堡@英國北部Cumbria

賣點:貌似霍格華茲的19 世紀英國古堡,共15間睡房可選,位於英國北部,自駕遊就最fit。2人入住,每人每晚一千蚊有找,仲包早餐,超低價體驗英式浪漫!

▼可按圖放大▼

價錢:每位每晚$938

網址:www.airbnb.com.hk/rooms/13253

 

延伸閱讀

► 達人分享!Airbnb訂房陷阱逐個數

► 黃秋生Airbnb廣告景點大起底!

► Airbnb訂房必知三件事!

► Airbnb 初體驗:平住京都每晚 $161 @貝遊日本

► 中伏露臍哥!越南河內Airbnb試住報告