星期一上海迪士尼門票首賣後,除了賣票一事得傳媒高度注意外,上海迪士尼的特別園規更是震驚中港兩地傳媒!到底咩園規令內地傳媒都唔幫番自己嘅迪士尼呢?而呢啲規則,又是否真的只是「中國特色」?淨係上海迪士尼先有呢?

只要進入上海迪士尼的官網,就可以見到樂園規定。當中有幾條,就被直指很騎呢、很無理!以下為大家解說!睇下啲規則係咪上海迪士尼獨有!

【偽騎呢】

1)遊客必須穿著整齊。16 歲或以上遊客不可穿著卡通、電影、漫畫中角色的服裝和及地長衣。

姐係你唔可以著成咁,因為上海迪士尼話,你會影響其他遊客「體驗」佢哋嘅奇妙之旅!其實香港迪士尼亦有類似嘅規定,只係用語上有唔同,所以騎呢不成立!

2) 16 歲或以上的遊客不可佩戴口罩(醫用口罩除外)。佩戴口罩時,不得遮蓋雙眼。

香港迪士尼同樣也有這條規則!所以這條規則不算是上海迪士尼獨家的!唔知好似大媽咁樣又得唔得呢?

3)禁用大型三腳架、折疊椅、凳子和自拍棍

不止香港和上海迪士尼,全球的迪士尼一早都已經禁止了在園區內使用自拍棍,騎呢不成立!所以在上海世博賣得很好的小折凳在上海迪士尼派不上用場。

下一頁:真獨家,上海迪士尼入園規矩!

【真獨家】

4)在樂園入口處,我們將拍攝您的照片作為門票持票人的身份證。

看來上海迪士尼對打擊黃牛票的決心很大,除了買票時要用身份證,入園時都要影相作實!而香港迪士尼就冇呢條規定。

5)不做任何危險、違法、不衛生、破壞性或攻擊性的行為。

上海迪士尼特別說明叫遊客唔好做出唔衛生嘅行為,係咪佢哋都深明內地人隨時隨地大小便、吐痎?

6)排隊時,勿與他人發生衝撞、推撞。所有同行人員須一同排隊。

看來上海迪士尼已經摸清中國遊客的特性,知道佢哋鍾意打尖、1 人排 10 人位!這次獨家的規定似乎是為中國 tailor-made!