在疫情肆虐的情況下,人人對保健食品越來越多追求,希望透過吸收各種營養增強身體抵抗力,但最近有人發現買龜苓膏時發現疑似出現「新味道」,形容「味似豬心,貌似豬紅」,結果致電投訴反被「窒到無聲出」,網民都大指無力反擊!

 龜苓膏發出「爛豬心」味道相當嘔心示意圖,非當事人)
龜苓膏發出「爛豬心」味道相當嘔心(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《Mirror Go》截圖)

龜苓膏現「爛豬心」新味道 投訴反被問:關我咩事?

最近有網民分享,在元朗大棠路買了一碗熱的龜苓膏回家,指「返到去一開,發霉,有啲醙味,好似爛豬心咁」,但是想像豬心發臭的味道已令人有反胃的感覺,作為顧客第一時間當然致電投訴,豈料店員的反應更令人驚訝無奈。他指,「打返去佢鋪頭,個阿姐話又唔係我整出黎,關我咩事,我賣嫁咋」。

 事主形容該變壞龜苓膏恰如爛豬心
事主形容該變壞龜苓膏恰如爛豬心(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

 龜苓膏內裡已變色
龜苓膏內裡已變色(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

意外的是,網民對於龜苓膏發霉事件並不感到意外,因他們指以前亦發生過類似事件,但沒有事主指的「爛豬心」情況般嚴重,亦有網民指「就咁睇以為係豬紅同鴨血」,「以為係乜布甸甜品,重要睇賣相好似唔錯咁」、「流心龜苓膏新產品」;反而大家的重點均放在店員的回應,指「當年咁好景都咁賣壞嘢,今時今日難道會日日新鮮貨?」、「咁佢又真係講得幾啱既,可能真係唔係佢整呢 」、「拎去舖頭換啦,打電話無用㗎」、「你話比賣嘢啊姐聽,似佢個心」。

 網民指一度以為是甜品
網民指一度以為是甜品(圖片來源:Facebook@中伏飲食報料區)

 網民指店員回應無法反駁
網民指店員回應無法反駁(圖片來源:中伏飲食報料區)

圖片來源:ViuTV《Mirror Go》、Facebook@中伏飲食報料區