騙徒真的是無處不在!相信大家都有收過各種詐騙訊息,由「猜猜我是誰」到「介紹筍工」,手段真是層出不窮!日前就有位媽媽收到「兒子」WhatsApp,但「兒子」訊息內的一處重大破綻被這位醒目媽媽留意到,即時被媽媽用3條超強力messages回擊!

英國媽媽收到「兒子」WhatsApp

日前一名英國網民於Twitter上載一張WhatsApp對話截圖,引起網民熱議!事緣一位英國媽媽有日收到一則WhatsApp message,對方自稱是她的兒子:

Hi mum, could you please save this new number?
because my phone no longer turned on and now I have a temporary one in use 😊👍

(Hi 媽咪,你可唔可以save低呢個新號碼呀?因為我原本手機開唔到,暫時用住呢個號碼先😊👍)

WhatsApp 事緣一位英國媽媽有日收到一則WhatsApp message,對方自稱是她的兒子
事緣一位英國媽媽有日收到一則WhatsApp message,對方自稱是她的兒子(圖片來源:unsplash@ademay)

醒目媽媽發現重大破綻 3條超強力messages回擊騙徒

不過這位自稱兒子的騙徒應該沒想到這樣一段只有短短25字的WhatsApp message卻有一個重大破綻,令這位醒目媽媽一眼就識穿他詐騙的意圖!發現騙徒的她當然就不甘示弱,一連發送了3條messages強力回擊!

Fxxk off you scamming bastard
My son could never spell temporary correctly!
Reporting your number to the scam hotline!Go and robin hell you CXNT

(X你躝開啦你呢個死老千,我個仔從來未試過串啱過temporary㗎!我會向詐騙熱線舉報你呢個電話號碼,死落地獄啦L樣!)

而該名騙徒閱讀訊息後發覺東窗事發,最後藍剔已讀不回「深潛」了事。

WhatsApp 不過這位自稱兒子的騙徒應該沒想到這樣一段只有短短25字的WhatsApp message卻有一個重大破綻,令這位醒目媽媽一眼就識穿他詐騙的意圖
不過這位自稱兒子的騙徒應該沒想到這樣一段只有短短25字的WhatsApp message卻有一個重大破綻,令這位醒目媽媽一眼就識穿他詐騙的意圖(圖片來源:Twitter@NoContextBrits)

網民:依家做騙子都好難!

這張WhatsApp對話截圖被放上Twitter後,成功引起大批網民瘋狂轉發、狂like及熱議!

【做仔邊有咁客氣?】「兩母子邊洗咁客氣,個仔竟然用Could you please……如果喺香港第一句就話阿媽我電話壞咗啦,買過部新嘅俾我」

【死人通話?!】「我都收過一個自稱係我老母😂但我媽9年前已經『走咗』,我幾想問佢過得好唔好」

【佢喺我隔離喎……】「我都收到啊🤣但我望一眼我仔喺我隔離」

【我個女邊有電話】「我都收到,但係呢….我女係冇電話㗎」

【對呀媽講嘢邊會用完整句子】「冇串錯字仲要係complete sentence,點睇都唔似係仔女send畀阿媽嘅message啦!」

【依家連做騙子都咁難賺錢】「頂!串啱字又唔啱!#做騙子真係好難」

【睇嚟無禮貌先呃得吓人】「記得有段時間Facebook間中有朋友被人hack ac,然後pm朋友清單上嘅人叫人買點數咭。有次同個騙徒講話佢從來未試過咁有禮貌,到佢繼續講我就狂鬧佢話肯定唔係我朋友。我朋友爛口食咗藥瞓著咗都仲講緊粗口。」

WhatsApp 網民:「我都收到啊🤣但我望一眼我仔喺我隔離」
網民:「我都收到啊🤣但我望一眼我仔喺我隔離」(圖片來源:YouTube@這群人 TGOP影片截圖)

圖片來源:unsplash@ademay、Twitter@NoContextBrits、YouTube@這群人 TGOP影片截圖