家長帶小朋友出門最重要是要教會他們「眼看手勿動」,很多時候小朋友都會對身邊的事物充滿好奇,忍不住伸手去摸,一旦有任何損壞就應該要賠償,不想無緣無故損失金錢的話,家長就要好好教育他們。近日,有港媽在討論區上分享小朋友弄壞店舖產品後,被迫賠償買走,本來想發洩不滿的港媽竟引起網民爭議。

小朋友弄壞墨條包裝

港媽在「荃灣友」討論區上,分享自己「被迫購買墨條」的事,令她憤然在網上公審店舖。她指帶小朋友去逛文具店時,小朋友走過來跟她說自己不小心整爛產品,職員即場要求他買下該產品。港媽原本即時回應「整爛野一定要賠」,但當她到場後卻發現只是產品包裝被損毀,於是港媽就前去詢問職員「是否只是膠袋爛了都要買走」。職員回答是,但港媽不服,在付款時再問另一位職員,該職員也同樣要求她買走產品。

港媽 港媽因被迫買入$8墨條而不滿!
港媽因被迫買入$8墨條而不滿!(圖片來源:FB@荃灣友)

港媽 小朋友弄壞了包裝。
小朋友弄壞了包裝。(圖片來源:FB@荃灣友)

港媽質疑:只是弄壞包裝都要買?

港媽雖然付款了事,但她事後上網抱怨事件,更提出質疑,「如果產品價值 HK$800、HK$8,000,甚至是 HK$80,000 ,而客人只是弄壞包裝袋,是不是代表全部都要買走呢?」港媽亦再強調「小朋友也知錯,以後行街眼睇手勿動」。

港媽 港媽事後到討論區抱怨,質疑只是整爛包裝就要買!
港媽事後到討論區抱怨,質疑只是整爛包裝就要買!(圖片來源:FB@荃灣友)

網民:8蚊比個機會你教仔

對於港媽提出的疑問,網民都認為是小朋友做錯,而且產品被損壞,要求肇事者買走也相當合理。有網民直指「家教既嘢,8蚊可以買到叫抵,8萬先買到叫好過冇,8萬都買唔到叫哂錢」,亦有人分享「聽講有細路試過打爛幾十萬花樽都要賠啦」,網民認熊無論什麼產品導致多大程度上的損毀,或多或少都應該要賠償,網民更諷刺事主「$8咁都要嘈一餐」。不過,亦有網友認為店舖是「明屈」、「只係個包裝爛咗,人地又冇整爛件貨,件貨仲係完整可供正常銷售,有乜理由要人賠錢/逼人買」,又有其他網民指出兩母子整壞別人的產品都沒有道歉的意思,而且死不認錯,想叫人大事化小都很難。

資料來源:LIHKG討論區

圖片來源:Facebook@荃灣友、連登討論區、TVB《寶寶大過天》截圖