在香港許多打工仔在公司度過的時間比在家中的時間還要多。因此,即使他們要在公司為手機充電也是人之常情。但如果他們在公司幫「尿袋」充電,又會否有點過分呢?最近一位港女在網上發文,批評她的同事「返公司叉尿袋好cheap」,認為同事為了節省電費十分「核突」。帖文隨即引起網民熱論,更有不少網民反嘲樓主!

港女批同事「返公司叉尿袋好cheap」

一名港女近日在「親子王國」出post,問網民「你地同事會否返公司叉尿袋?」,她又引用數據,指「我記得睇過網上報導叉一個1萬mAh 尿袋大概用$0.3 電費」,因此認為同事在公司為「尿袋」充電,就是為了節省這$0.3的電費,形容其行為很cheap,直斥「有必要拎返公司叉咁核突嗎?」

職場 公司資源 尿袋 港女認為在公司為「尿袋」充電這個行為「好cheap」
港女認為在公司為「尿袋」充電這個行為「好cheap」(圖片來源:TVB《愛.回家之開心速遞》劇照)

網民指矯枉過正:邊有人咁小心眼

貼文一出,即有網民指「同事行為無問題」。不少網民指自己都有在公司為電話、尿袋充電的習慣,原因是「公司叉方便好多,屋企叉要瞓住覺叉,公司睇住佢叉爆就可以熄」,比較安全;有網民指出打工仔在公司的時間比在家多(不計睡眠時期),直言「需要咁計較?我都用私人電話處理公事啦」;

職場 公司資源 尿袋 網民指公司都未有阻止,她又何必如此小心眼
網民指公司都未有阻止,她又何必如此小心眼(圖片來源:親子王國)

職場 公司資源 尿袋 有網民指樓主如此生氣,可能是因為「有同事做你冇做,所以你唔抵得」
有網民指樓主如此生氣,可能是因為「有同事做你冇做,所以你唔抵得」(圖片來源:TVB《愛.回家之開心速遞》劇照)

更有網民直斥樓主「係得自己咁小氣連$0.3都要計先會覺得人地咁做係有問題」,更指「呢啲人唔可以俾佢做老闆,會勁刻薄」。大家又覺得該港女是否太小心眼?

職場 公司資源 尿袋 不少網民都認為港女這行為很無謂
不少網民都認為港女這行為很無謂(圖片來源:扮工室Online)

職場 公司資源 尿袋 有網民指公司也在佔用員工私人資源,所以打和啦
有網民指公司也在佔用員工私人資源,所以打和啦(圖片來源:扮工室Online)

職場 公司資源 尿袋 有網民分享「公司有個男上司每日會拎4個尿袋返公司叉電」
有網民分享「公司有個男上司每日會拎4個尿袋返公司叉電」(圖片來源:TVB《愛.回家之開心速遞》劇照)

網民分享更多用盡公司資源例子

港女的貼文更引起網民分享一些曾聽說過,或曾見過同事盡用公司資源的例子,當中有人除了自己善用,也不忙照顧家人需要,甚至有人把公司當自己家,非常厲害:

插乜都見過,暖風機又有,電飯煲又有

見過返九五嘅人喺 pantry 煮三餐

見過有人喺公司一卷卷廁紙攞走,仲有 A4 紙

我有個師奶同事會屋企所有叉得嘅電器都拎返公司差,仲要叉埋俾個仔。有次仲撞破佢擠洗潔精,佢有時孭個大背囊返工,我估佢會拎埋廁紙之類

遲吓家居垃圾徵費,個個都帶垃圾返公司掉

我見我公司有個師奶,返工時間成日用公司電腦整理仔女的工作紙,再印埋出嚟

職場 公司資源 尿袋 靈活才是生存之道!
靈活才是生存之道!(圖片來源:TVB《愛.回家之開心速遞》劇照)

原文截圖:

職場 公司資源 尿袋
(圖片來源:親子王國)

資料來源:親子王國扮工室Online

圖片來源:親子王國、扮工室Online