住hall是大學五件事之一,遇到好roommate的宿舍生活當然開心,但每個人都有自己習慣的生活模式,未必可以一拍即合。近日一名理工大學男大學生在討論區Dcard分享指自己無意間發現roommate不為人知的另一面,令他「好尷尬」。雖然po主認為roommate的嗜好習慣十分「特別」,但不少網民就比哂心心眼,直指po主的roommate「好可愛呀」!

男大學生發現roommate反差另一面:聽落好荒謬

近日一名理工大學生在Dcard以「發現左Roommate嘅另一面」為題開post,po主指他的roommate有著十分規律的生活習慣,早睡早起連進食時間都規劃得井井有條。直到po主有一晚無意間發現原來roommate的生活習慣還包括睡前與蠟筆小新公仔「談心」!發現roommate反差另一面令他呆在當場,更直指roommate的行為「好少女」、「聽落好荒謬」。

roommate
(圖片來源:香港理工大學網站)

原文內容:佢會同隻蠟筆小新傾計先瞓!

「我 roommate 真係好特別!佢嘅生活係非常 routine, 朝早7點半起身,準時11點瞓教、8點後唔食嘢、朝早一定會飲杯奶先上堂,然後臨訓前都會有啲例行工作⋯⋯

「除左刷牙洗臉呢啲基本嘢,仲比我發現咗,佢會同隻蠟筆小新傾計先瞓教!初頭其實我唔知佢會咁 因為我平時都戴住耳機打機,唔會理佢做乜,有一次咁岩啲音樂停左,我就聽到有人講野⋯⋯

「咁我就望一望佢,見到佢已經背住我瞓咗係床,初頭我以為佢係同女朋友/朋友傾緊電話,都無理到,後來我見到佢會拎住隻蠟筆小新對手仔係到郁黎郁去

roomate:『我今日去左xxx食沙嗲牛呀,係咪好想食呢!』

(小新點頭)
rm: 『你唔食得呀 會爛面架』
(小新倒地)
rm:『等疫情好返可以出國 等我帶你返日本食熊餅乾啦』
(小新好雀躍咁跳)
rm: 『我聽日又要上早 8 要訓啦 早抖啦小新』

「然後佢就攬住咗隻小新瞓覺… 聽落係咪好X荒謬? 但真係真人真事!我當時係呆左!佢應該以為我打機唔會聽到 ,我同佢唔係好friend ,唔知到底應唔應該比佢知我知呢件事好… 怕佢尷尬、我又尷尬 ,所以當時我係邊聽扮打機, 我已經觀察左幾日 ,佢真係每日臨訓前都會同蠟筆小新傾計 ,成件事好少女😂 ,我知其實佢訓前做咩都唔關我事 只係我覺得佢真係好特別 所以想同大家share下 想知大家既roommate會唔會咁 我係咪應該繼續扮唔知⋯⋯」

可愛行為引迴響 網民大讚roommate得意有童真

雖然po主覺得roommate的「少女」習慣「聽落好荒謬」,又怕比對方知道後大家都尷尬,但大部份網民就留言大讚po主的roommate「有童真」、「好可愛」,更指roommate一定是十分「溫柔」的男生。

po主有一晚無意間發現原來roommate的生活習慣還包括睡前與蠟筆小新公仔「談心」!
po主有一晚無意間發現原來roommate的生活習慣還包括睡前與蠟筆小新公仔「談心」!(圖片來源:[email protected]

roommate
(圖片來源:Dcard)

網民有共鳴!直言「我都會咁做」

樓主roommate的行為令大量網民心心眼,更有人推斷roommate非常純品,絕對是一位好室友!亦有網民指自己其實亦會與公仔聊天,非常正常,相信室友只是當公仔是好朋友!

roommate
(圖片來源:[email protected]

roommate
(圖片來源:Dcard)

圖片來源:Dcard、香港理工大學網站、[email protected]