近年香港人熱愛郊遊,行山成為了一項熱門項目,更出現「旺過旺角」的現象。行山要注重安全,穿著正確的服裝和帶齊裝備可大大減少意外發生。不過女生的行山服飾近來每每惹來熱議,近日有網民在連登討論區發帖文,以「點解有人會著yoga褲同converse鞋去行山」為題,惹來不少人對女生行山裝扮熱議。

女生穿瑜伽褲行山成熱潮 網民大指不恰當!

近年,貼身瑜伽褲興起,不少女性認為瑜伽褲既顯身材又方便,故除了做運動之外,身邊都有朋友會當便服穿。不過最近有位網民在連登討論區發文,指女生穿瑜伽褲行山不恰當,直言「唔明點解有人會著yoga褲同converse鞋去行山」,該網民更分享行山正確裝束,不過卻惹來部分網友不滿!

行山正確衣著 討論區「點解有人會著yoga褲去行山?」樓主分享正確行山裝束 惹網友不滿!
網民對女生穿瑜伽褲行山是否恰當討論得相當激烈!(圖片來源:LIHKG 討論區)

樓主分享行山正確衣著

有網民在連登討論區發帖文,以「其實點解有人會著yoga褲同converse鞋去行山㗎?」為題,更列出自己認為的行山正確衣著:

  • 以鬆身、透氣、防紫外線上衣為主,褲亦都不應該太貼身,最好長袖長褲(最主要是讓皮膚透氣,以及防草木界傷,穿長袖長褲亦對防蚊蟲、防曬傷、防刮傷最好)
  • 戴防UV帽(天氣曬要戴防UV帽,保護面部)
  • 穿行山鞋,boot為最佳,底要厚加有釘,抓地要好(穿上波鞋或converse行家樂徑等輕鬆路線是可以的,但一粒星以上的路線就應避免了)

我見其實10年前香港未流行行山時,已經有人著converse行山差啲跣落山,行大徑多數冇嘢,係傷自己,但行冇路/暗路/爬石/捆邊,著錯鞋會出人命。

行山正確衣著 行山應戴防UV帽、鬆身、透氣、防紫外線上衣為主以及行山鞋
行山應戴防UV帽、鬆身、透氣、防紫外線上衣為主以及行山鞋(圖片來源:YouTube@裝備佬截圖)

網民:我都唔明瑜伽褲係著嚟做咩

有網民認同發文者所言,指每次在行街上看到女生穿著瑜伽褲都認為有所不當,指「着唔係問題,下下現晒形、倒晒出黎咁就唔係人人都想睇」、「應該有更加適合行山嘅裝束」、「瑜伽褲太過貼身其實行山真係唔係咁好」。

行山正確衣著 有網民認同女生穿著瑜伽褲都認為有所不當
有網民認同女生穿著瑜伽褲都認為有所不當(圖片來源:YouTube@山人物近beware the mountainman截圖)

女網民反擊:男仔游水不如唔好著泳褲 下下現晒形

不過亦有部份網民認為「關你咩事」,指女生穿著瑜伽褲去行山並無不妥,認為:「著咩唔關我事,自己著得舒服行山就得啦,唔影響到其他人就得」 、「咁佢地又唔係唔著衫行」、「行山著咩最重要方便自己,唔通行山咁熱著長袖?其他人著衫都要管」、「著咩衫個人喜好」。

行山正確衣著 女生穿著瑜伽褲去行山並無不妥,方便就得
女生穿著瑜伽褲去行山並無不妥,方便就得(圖片來源:YouTube@卡姐 becalouest截圖 )

亦有女網民現身指「女仔從來唔管男仔著乜,男仔憑乜指指點點」、「你唔好望咪得囉,又要望又要鬧」、「男仔游水著泳褲都好貼好現形,不如你著牛仔褲」、「啲人係咪唔知瑜伽褲係運動服」。另外,有人反而不解「28度行山,見到啲姐姐包到實一寶,有啲著埋牛仔褲行,點解好似唔會熱既」、「仲有人著拖鞋行山」等情況更加令人擔心。

撰文:Christine Chau圖片來源:LIHKG 討論區、YouTube@裝備佬截圖、YouTube@山人物近beware the mountainman截圖、YouTube@卡姐 becalouest截圖資料或影片來源:LIHKG 討論區