新冠肺炎變種病毒Omicron於香港肆虐,不少人都因為染疫需要隔離,無法親身購買隔離所需物資。最近就有人以每次收費$100代購隔離物資,引來不少人炮轟「發國難財」!但亦有不少網民為他們平反,認為做法無問題。

 港女收$100代買隔離物資
港女收$100代買隔離物資(圖片來源:unsplash@fikrirasyid)

日前有網民於Facebook群組「大圍友聯盟」 發文表示,如果家中有人不幸確診,患者及家屬又需要留在家隔離,需要人代購與運送物資到家的話,每次收費$100,並留下了聯絡電話。她其後又補充到運送物資限重10公斤,包括口水樽、藥物、消毒用品、快速測試套裝等,可以為有需要的人士服務。

 港女收$100代買隔離物資示意圖,非當事人)
港女收$100代買隔離物資(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

有網民看到帖文後指責她在「發國難財」,做法十分不應該:「咁嘅時勢幫得就幫啦,仲收錢?」、「我要嘅嘢係唔係包買到先?」、「睇落好似好合理,但係睇返個價錢,又有啲趁火打劫嘅感覺」。

 有網民看到帖文後指責她在「發國難財」示意圖,非當事人)
有網民看到帖文後指責她在「發國難財」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《讀心神探》截圖)

但其後就有不少網民為她抱打不平,直言收費十分合理,更可以以便宜來形容:「人哋幫你買都有染疫風險㗎」、「都係搵兩餐,你以為易賺」、「明買明賣,你情我願啫」、「你估人哋唔辛苦㗎」、「覺得貴咪繼續打畀政府條物資熱線囉,睇下物資到先定你好返先」、「好多人都想有呢啲人買物資畀佢,多謝都嚟唔切啦!仲要人哋唔使拎、唔使畀交通費嘅?」。

 有不少網民為她抱打不平,直言收費十分合理示意圖,非當事人)
有不少網民為她抱打不平,直言收費十分合理(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

圖片來源:unsplash@fikrirasyid、TVB《愛回家之開心速遞》截圖、TVB《讀心神探》截圖