[ad_1]

東京香蕉推出焦糖布甸迷你撻 東京人氣手信東京香蕉(TOKYO BANANA)近日頻頻推出新商品,今次居然推出焦糖布甸撻,編輯口水即刻狂流! 混合了香蕉奶油及焦糖醬,倒在迷你的朱古力撻上,雖然今次並非老牌蛋糕商品,不過仍然相當吸引,不過就算你身在東京,也並不是隨處買得到。因為今次限定商品僅限於指定商店發售。有興趣就要Bookmark定地址啦! 商品名稱:東京香蕉焦糖布甸撻
發售日期:2020年8月5日
價格:5件裝 / 842円(約62港元)、8件裝 / 1.296円(越95港元)
發售地址:東京車站八重洲口「プレシャスデリ東京」及「GIFT KIOSK」
(另JR東京車站、品川車站、新橫濱車站部分東海KIOSK便利店將陸續發售) #GOtrip日本 #東京 #手信 #東京香蕉 #東京BANANA #新品 #GOtrip網絡熱話 #GOtrip_CY ▼10大香港酒店排名 半島都唔係佢對手?
www.gotrip.hk/569356/
▼確診者行蹤分區(每日更新)
www.gotrip.hk/566878
▼朋友結伴旅行6個令人反感行為
www.gotrip.hk/520709/

[ad_2]

Source