女人心,海底針!情侶用WhatsApp談情是常事,但女友用的emoji,各位男士一定要小心!今次就為各位擁有住強烈求生慾的男友分析5個驚嚇程度達到地獄級的emoji,相信一眾男士都試過會錯意,真是想起都「寒一寒,震一震」!今次就好好記住,切勿再中伏!

女友 5 大口是心非 emoji解碼!

嚴重程度輕微:微笑眼emoji是警號?

女友簡單一個微笑已經可以殺死人,真定假我都分不出。

emoji解碼 _779720555586cee78a3314-e1483624711454
(圖片來源:Emojipedia官網圖片)

嚴重程度初級:冇嘴emoji要小心

以下呢個都是不容忽視的可怕emoji。初初收到好似冇大事發生,接住……又會演變微笑三部曲無限loop!表面安全,但暗藏殺機。好多時都會出現於:

男朋友:「做咩事啊?」
女朋友:「冇啊!」
之後…..

十居其九,都是女朋友現在有點不開心,想你哄她。

emoji解碼 emoji_face_without_mouth_1667950849586cefd4c1671
(圖片來源:Emojipedia官網圖片)

嚴重程度1級:微笑emoji 真是笑笑口?

佢好似永遠都望住你笑咁,好比蒙羅麗莎的微笑,笑到你個人心裡發寒!

emoji解碼 emoji-1_1012948408586cdc00bbff7
(圖片來源:Emojipedia官網圖片)

通常當WhatsApp收到女朋友仔這個疑似「蒙羅麗莎的微笑」的emoji,男朋友仔即刻心驚膽跳,心想:「天啊!我又做錯了!」

emoji解碼 _1366450026586cec922ddbe
(圖片來源:電影《賭神3之少年賭神》劇照)

以下對話內容,如有雷同,實屬巧合。

女朋友:「你聽晚有乜做啊?」

男朋仔:「同同事食飯 / 同死黨去打機 / 總之係約咗人。」

女朋友:「唔緊要,你去啦!」

emoji解碼
(圖片來源:GOtrip編輯部)

當你收到之後,你就會知道,你已中咗大伏。

嚴重程度2級:笑笑口emoji 好比生化武器

接住下來,當你激嬲完女朋友之後,你已中咗第一大伏。當然,通常這個時候,女朋友仔都會繼續(扮) 大方,希望一眾男朋友仔可以盡情去玩。通常,還會運用一個好慈祥 (假到喊) 的笑容。令一眾男朋友仔收到之後可以「放心去馬繼續玩」。

emoji解碼 cb06cfc39ac3d3c2774433694f47660e_542759872586ce62a4f585
(圖片來源:Emojipedia官網圖片)

emoji解碼
(圖片來源:GOtrip編輯部)

潛台詞:你去吖!你就同我試下去,即管去!

嚴重程度3級:微笑加bye-bye emoji 連編輯都怕怕 (最怕就係佢)

當你知已經出事,令女朋友生氣,想盡方法補鑊,盡快哄她開心時,她永遠都好像識讀心一樣知道你下一步想怎樣。同時好體貼地表達冇生氣,佢真是冇生氣。(就算是老友,編輯每次收到都出事。)

emoji解碼 smile_1003073093586ce88db023d
(圖片來源:Emojipedia官網圖片)

emoji解碼
(圖片來源:GOtrip編輯部)

OK~當你收到這個微笑笑到你心寒再加上bye-bye 的emoji,就證明已經是十分危險,相當生氣的地步。

通常女朋友生氣有三種層次:

如果她說:有少少生氣,不算好生氣,但都要盡快哄她。

如果她說:好生氣,即係真係好生氣,好嗱嗱臨補鑊。

如果她說:冇生氣,我冇生氣喎~(證明她真是超生氣。)

只能說你今次大件事了。Game over!

emoji解碼 _1087920732586cea6622d20
(圖片來源:電影《大內密探零零發》劇照)

男士們:媽啊!我好難捉摸啊!

圖片來源:電影《大內密探零零發》劇照、Emojipedia官網圖片、GOtrip編輯部、電影《賭神3之少年賭神》劇照