新年已過,一年一度的appraisal結果出爐,茶餘飯後充斥著「今年出咗幾多個月糧?」、「出咗幾多Bonus?」、「有無加人工啊?」的話題,有些人抱著「唔失業都偷笑啦,仲話要加人工」的信念,但求「有份工」維持生計;亦有人因公司營商欠佳,寧願凍薪或減薪,與公司共渡時艱。但作為打工仔,勞碌一年為公司「追數」無非是想加人工,但有網民指公司今年用極侮辱方式對待員工,令人有感「做得咁辛苦為乜」?有經理代為出頭據理力爭,但結果下場變得相當尷尬。

公司一年一度加人工辣㷫全員工 加薪$50超侮辱:乞衣啊?

打工仔的願望除了準時下班,便是有得加人工,但加人工並非每個人的開心事,隨晚「嬲過減錢」!早前有打工仔網上分享被公司侮辱事件,指公司早期宣布全員加薪,當大家收到消息時都即時歡呼,怎料當揭開信封發現只加薪$50!其後在同部門的同事討論下發現原來大家都是劃一加薪$50,就連表現欠佳的同事亦然,不過最愕然的是連部門主管都「劃一收費」,得知後更怒吼:「其實公司咁樣即係侮辱性加薪啫!」。

加人工是打工仔每年最期待的一環。
加人工是打工仔每年最期待的一環。(示意圖,非當事人)(圖片來源:YouTube@Nathan Lam加蔥截圖)

一聲的怒吼震攝全公司的同事,而部門主管立即轉攻人事部主管,斥公司決定如同視員工為無物,「如果唔加冇咁嬲喎,加$50蚊即係點呀?當我哋乞衣呀」。而人事部主管則顫抖地回應自己的加幅也是同樣,隨後部門主管質問「係咪真係人人都加$50先,Sales係咪都加$50蚊?」。

部門主管欲想找老闆無聲控訴 被人事部勸退:有咩慢慢講

怒氣沖天的部門主管向人事部主管明言「我搵老細講」,但礙於老闆一星期也有數天外出工作,而發信當天恰好是老闆外出,因而作出一舉動:「得!唔使加!我唔使佢加$50畀我,公司咁唔掂吖嘛!我人工倒減$50,當我回饋畀公司,就睇下佢知唔知醜!」。隨即部門主管氣沖沖地想將$50放到老闆桌上控訴加薪極具侮辱,但恰巧身上沒有$50紙幣,便跟同事借錢放到老闆桌上,而人事部主管見狀後欲想取回,部門主管得悉後又搶回,兩人在辦公室上演一場「互搶遊戲」後,人事部主管最終成功勸退部門主管,並勸喻部門主管,「有咩事再搵老細慢慢傾」。

事主將加人工得到的$50放到老闆桌上作出無聲控訴。
事主將加人工得到的$50放到老闆桌上作出無聲控訴。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《溏心風暴3》截圖)

與老闆閉門對話後結果不改 事主:主管好有膽色!

翌日,部門主管一見老闆進辦公室時,隨即要求與老闆閉門對話,雖不清楚對話內容,但事主形容部門主管在對話後面有難色,而加薪$50的決定仍依舊。事主引述事件後,大讚部門主管膽色過人,但同時亦對公司感到失望,指「感覺好似出街食飯畀Tips耍走人」,做法極侮辱。

網民睇通事實:想逼人辭職咋?

帖文隨即引起熱烈討論,不少網民大讚部門主管勇於發聲「為大家爭取大圍福利」,亦有網民認為老闆的做法明向公司宣戰,「擺明同全公司過唔去啦,通常想人哋自己辭職先會用呢招喎」。還有不少同路人稱自己曾經歷過同樣情況,高興一番其後失望而回,「當年我呀頭都試過笑笑口咁比封加薪通知信我,同我講『加咗比你啦』,我見佢咁開心就拆嚟睇,加$100…」。但大批網民卻對一事仍存有懸點,想知道事主借出的$50,有沒有收回,但暫時亦未獲事主的回覆。

加人工 事主向公司宣戰令網民大叫勇敢。
事主向公司宣戰令網民大叫勇敢。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛·回家之開心速遞》截圖)

圖片來源:TVB《溏心風暴3》截圖、YouTube@Nathan Lam加蔥截圖、TVB《愛·回家之開心速遞》截圖