每年4月22日都是「世界 地球 日」,目的是宣傳同呼籲環境保護的概念,今年NASA為了響應「世界 地球 日」,竟然舉辦「NASA’s #GlobalSelfie」活動,向全球網友徵集拎住「Hi!NASA,I’m on Earth Right Now@__」標語的戶外相,當時大受關注,最後仲收到全世界113個國家或地區一共50000張相,當中包括南極、葉門、秘魯等。

 

當時大家只係為咗響應「世界 地球 日」,點知經過一個月時間製作,NASA竟然從50000張相中,搵咗其中的30000幾張砌成兩個「 地球 馬賽克」!呢個「 地球 馬賽克」相當精緻,當中包括的陸地、大海,甚至雲層,都是由世界各地網民的自拍組成,別具意義。

 

如果大家想睇番呢個「 地球 馬賽克」,可以上去gigapan搵「NASA’s Earth Day Global Selfie 2014」就可以搵到gigapan版本的「 地球 馬賽克啦!呢個版本仲可以zoom近去睇下每一張相,隨時會搵到意想唔到的影相地點!