長腳蟹|海產雖然美味可口,但經常都會耳聞到有寄生蟲的問題與食用風險!日前就有網民發文求救,表示購買長腳蟹後發現疑似有巨量寄生蟲, 但居然有不少網民表示:「可遇不可求嘅極品嚟」!

長腳蟹 寄生蟲
肥美長腳蟹驚見巨量寄生蟲(圖片來源:unsplash@esther_tch)

挪威藍長腳蟹疑有「寄生蟲」?

日前有名網民於Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」發文表示,他購買了一隻挪威藍長腳蟹,回家準備要料理時把長腳蟹剪開,卻發現裡頭有大量一條條、猶如福麵的怪異物體!他懷疑該堆怪異物體是海產常見的寄生蟲,但同一隻蟹的其他部分卻沒有寄生蟲出現。他將相片上載到Facebook群組,並詢問網民:「咁樣係咪生蟲呢?唔食得?」

網民:我幫你處理咗佢

不少「香港街市魚類海鮮研究社」的網民看到照片後,都驚恐地表示:「請打格仔!」、「台灣屙仔麵線」、「做乜將啲肉絲炒麵釀入魚肚度」、「線蟲?」、「如果真係蟲的話真係好恐怖,成大堆密密麻麻」、「之前酒樓食過隻蟹唔新鮮都係咁」。但後來就越來越多網民表示:「成隻50蚊同你收」、「你扔畀我,我幫你食咗佢」、「我幫你處理咗佢」、「咁多咁新鮮,滴少少酒/豉油/鹽睇吓識唔識郁咪知係唔係蟲囉」風向令人摸不著頭腦。

長腳蟹 寄生蟲
不少網民看到照片後,都驚恐地表示:「請打格仔!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

「寄生蟲」真身是長腳蟹蟹膏

最後有網民為他解釋長腳蟹「寄生蟲」的來源,其實那堆猶如福麵的怪異物體的真身正是「長腳蟹蟹膏」!有網民細心地為他解釋,這種長腳蟹蟹膏是需要螃蟹本身夠肥美、夠靚才會出現,絕對是可遇不可求的極品!

長腳蟹 寄生蟲
這種長腳蟹蟹膏是需要螃蟹本身夠肥美、夠靚才會出現,絕對是可遇不可求的極品!(示意圖,非當事人)(圖片來源:東京電視台《孤獨的美食家》劇照)

網民紛紛解釋到:「膏嚟㗎大哥…係一梳梳好似海藻咁㗎,人地本身係一份內臟嚟,係有形態,一般眼見嘅膏狀物係分泌物黎, 即係精同卵」。亦有識食之人為他講解:「生嘅膏係咁樣,一束束好似菊花咁,煮熟後先會係膏狀」。在事件的最後,幸好事主並沒有將如此肥美的長腳蟹送到垃圾桶,向各位網民「報平安」表示:「好鮮甜呀!果然係蟹膏嚟」同時向一眾為他講解的網民道謝,令他獲益良多!

挪威長腳蟹上真的有「線蟲」嗎?

日前有名網民發文表示,他購買了一隻挪威藍長腳蟹,回家準備要料理時把長腳蟹剪開,卻發現裡頭有大量一條條…詳情請看

網民對於出文者就長腳蟹的質疑有甚麼反應?

不少網民看到相片後,都驚恐地表示:「我幫你處理咗佢」…詳情請看

圖片來源:東京電視台《孤獨的美食家》劇照、ViuTV《大叔的愛》截圖、unsplash@esther_tch、Facebook@香港街市魚類海鮮研究社