《萬千星輝頒獎典禮2018》昨晚圓滿舉行,除了各獎項得主受到關注,還有蕭正楠和黃翠如這一對!事關蕭正楠同曹永廉奪「最受歡迎電視拍檔」獎時,公開講黃翠如已經成為佢太太喇!恭喜恭喜!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒資料庫(原文刊於《東方新地》)|GOtrip編輯:Jessie

蕭正楠已娶黃翠如為妻

蕭正楠同曹永廉憑《兄弟大茶飯》奪「最受歡迎電視拍檔」獎,由黃翠如、洪永城頒獎。蕭正楠講得獎感受時,正式公開黃翠如為太太,令全場藝員同事超驚喜!

蕭正楠:「Sorry sorry,我係好心神恍惚,拍戲或有人嗌我都唔知,我一直諗緊啲好浪漫嘅嘢感動我太太,但我個腦仔有限,唔識講好多嘢,好緊張,緊張咗成晚,我都唔記得要多謝你乜嘢。我多謝你令我學識去照顧人,令我學識做個更加好嘅男人,今晚呢個承諾都好大鑊,因為全香港人都知道。」黃翠如終於開口:「夠喇!夠喇!頒獎禮嚟㗎!」蕭正楠就聽話唔再繼續:「多謝大家畀呢個機會我講,多謝晒!」

二人非常激動,其他同事都紛紛上前祝賀!

今年八月,黃翠如上蕭正楠主持的《美女廚房》做嘉賓,被男友踩完全唔識煮嘢食的她,竟煮出令人讚不絕口的魚粥,眾主持起哄叫蕭正楠攞出求婚戒指即場求婚,又叫二人去紅棉道註冊,蕭正楠表現尷尬,而黃翠如則委屈流淚。性格率直,玩起來癲喪的黃翠如,口講唔急嫁,其實已發最後通牒畀蕭正楠,誓必一年內成為人妻!果然就成真了!

下一頁:【萬千星輝頒獎典禮】2018年紅地氈|女星盛裝逐個睇!