媽啊好亂啊!點解同一張圖,你同我望到嘅色會完全唔同?繼 2015 年的藍白/白金裙事件和 2016 年的Kate Spade 藍/白手袋後,今日,一隻Vans鞋的顏色再在網絡掀起論戰,「灰綠粉白」真的這麼容易混淆?

議論紛紛 灰綠粉白咩色

事緣藝人森美今日在 Instagram 上載了一張Vans的照片,問大家究竟見到甚麼顏色,誰料大家的答案非常極端!有人見到灰底綠邊,亦有人見到粉紅底白邊,你又見到甚麼顏色呢?

網民留言逐個捉

網民的答案基本都是灰底綠邊或粉底白邊,有網民表示第一次看見灰底綠邊,但第二次就看到粉底白邊,亦有網民表示遠看近看顏色都有差別,也有人懷疑或與外在環境有關,究竟事實的真相為何?

編輯實測 灰綠粉白一目了然

反覆重看,GOtrip 編輯都只看到灰綠(上面網民留言所貼的粉紅白邊 Vans 實物照不計入內),所以對於有人看到粉白色仍然感到無限困惑,於是決自做幾個測試驗證清楚!

測試一|列印照片 實物比色

編輯找來了自由女神幫忙驗證。這隻小小的自由女神其實是一隻日本所出的扭蛋擺設,模型呈湖水綠色,將它放在列印出來的Vans鞋照片上,編輯發現它與球鞋邊的顏色相當接近。

測試二|Photoshop 顏色校對

第二個測驗,編輯請來了 PS 大神幫忙,用 Photoshop 滴管工具測試 RGB color code。

【編輯主觀斷言】

比較接近灰綠!無奈大家仍然各執一詞⋯⋯羅生門啊⋯⋯

經典視覺混淆回顧

當年環繞「#TheDress」的討論,搞到唔少朋友以為自己色弱/有眼疾!

手袋藍定白?

去年有網民開帖分享自己的包包,沒想到靚唔靚還是其次,無限討論延伸竟然係爭論手袋藍定白,網民更用「#MyBag」代表她的藍白包包事件。

第一輪討論入面,似乎網友一面倒認為係「白色」。

其後「藍色黨」開始出櫃,堅持睇近啲其實係blue。

望耐咗變藍? facebook投票

GOtrip曾將圖片放到網上給大家投票,結果網友大比數認為係白色,但亦有人表示「望耐咗似係藍色」!真係好懸疑!

GOtrip的網友開始將個討論變成惡搞歌。

亦有人覺得係手機mon作怪,好難有統一標準咁話。

藍白袋測試

因為信唔過雙眼,我哋將測試交畀機器,在Photoshop開啟相片,再看看檢色器「篤」到甚麼顏色出來?

生產商澄清 爭論難平息

有網民找到負責生產和設計手袋的Kate Spade官網照片,證明這一款2015年登場的cedar street small hayden手袋的確係藍色(grace blue ),不過好多網友仍然接受唔到原帖的實物係藍,仲認為事主影相技術好有問題,應該係「check錯White Balance」咁話!

將官方圖片同埋網民拍攝的「作品」並列,又真係好難怪大部分人認為係白色啊!