香港人最討厭強國遊客喺香港搞亂檔,做埋晒啲唔文明嘅行為!不過香港人去外地旅行時,會唔會都做咗啲好令人厭惡嘅嘢而自己唔知呢?港女YouTuber阿貝@貝遊日本,成日去日本,YouTube channel又主打日本嘢,理應比一般香港人更了解當地文化,點知佢就係瀨咗嘢!話說佢最近去咗日本留學,咁就拍片直擊一下電車車廂喺早上繁忙時間擠迫嘅「盛況」,不過就犯咗日本人唔鍾意被人影嘅禁忌,亦無視咗日本有「肖像權」呢樣嘢,兜口兜面影其他乘客,搞到人哋黑晒面!今次真係「7出香港」,出醜到日本了!

撰文:環球膠報|圖片:YouTube截圖、貝遊日本facebook|編輯:少冰少甜@Central

貝遊日本 港女KOL車廂拍片……

去得日本留學,理應對日本文化有番咁上下認識,原來唔係咁!

介紹下日本嘅電車係有幾迫?!

佢話想介紹下日本嘅電車喺繁忙時間係有幾迫幾恐怖喎!不過呢樣日本特色好似人人都知喎!真係需要介紹咩?

話說這位KOL表示,本身住的寄宿家庭距離日語學校,大概需要一個鐘車程。於是就為大家直擊當地坐車情況……

她在短片中表現無奈,覺得人貼人好難受!但其實香港人日日都迫緊啦!港鐵朝朝早條條線都迫到沙甸魚咁啦!好出奇咩?

狂講好恐怖……

由於佢要轉幾次車,在轉車期間,佢係咁講:「好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!」

又話第一程車的經過,真係好辛苦好辛苦……

識得後製遮樣,即係知道日本人禁忌啦!咁仲影?

之後她在影片中表示,剛才在列車中被3個男人圍住,話自己衰在冇經驗,言語間似乎有難言之隱。實際她遇到甚麼事,她之後沒有詳細講,到底佢真係遇到「痴漢」,定係諗多咗?

佢話:「日本人點頂呀?」日本人「忍得」係世界聞名嘅又!

日本有肖像權,唔可以亂咁影人哋個樣,否則就係犯法,拉得!

入鄉隨俗,將心比心,真係唔係人人想被你影到!

後面個日本人疑似黑面!

日本人留言……

有日本人留言叫佢唔好亂咁影人。

亦都被香港網民鬧爆。

大鄉里出城!未見過世面!

老老實實,佢係咪冇喺日本或者香港搭過地鐵?