長腳蟹|海產雖然美味可口,但不時會傳出食用風險,不少人在烹調及食用時也會更為小心!日前就有網民發文求救,表示購買長腳蟹後竟發現蟹掩位置生腫瘤!但她將照片發佈到網上後,反被網民嘲笑「唔識貨」,到底是什麼一回事呢?

長腳蟹生腫瘤!示意圖,非當事人)
長腳蟹生腫瘤!(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞 》截圖)

日前有網民於Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」發文表示,她購買了一隻長腳蟹回家料理,當她打算處理長腳蟹時,赫然發現蟹身下方、蟹掩的位置漲起一大塊,猶如生腫瘤!在她所上載的影片中,可看到事主多次試圖利用菜刀𠝹開及篤穿漲大的蟹掩,但蟹掩內似有大量液體,難以𠝹開作處理。為了食物安全及好奇心,她便拍攝影片及相片上載到Facebook群組:「請問有冇人知呢個係咩嚟?」希望有網民可以解答到她心中的疑問。

網民集體錯重點

「香港街市魚類海鮮研究社」的網民看到她的發文後,不是第一時間回答她的疑問,而是集體笑說她的菜刀超鈍,蟹掩在她的菜刀「摧殘」下也毫無破損:「善良的刀」、「把刀會唔會鈍咗啲?」、「佢外表係把刀,其實係個指甲挫」、「你係咪調轉咗把刀嚟用?」、「蟹 : 兄弟,可唔可以嚟個痛快呢?」

網民「蟹 : 兄弟,可唔可以嚟個痛快呢?」 
網民「蟹 : 兄弟,可唔可以嚟個痛快呢?」 (示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《細說當年話西部》劇照)

也有網民與她一起猜測:「前列線發大」、「蟹春袋?」、「蟹奴」、「屎忽,入面都有舊肉」、「隻蟹食錯嘢,準備肚痾」、「呢個部份係換蟹殼之前的軟組織」、「做乜係咁搞人哋個袋袋?」

長腳蟹 寄生蟲 肥美長腳蟹驚見巨量寄生蟲
另外也有網民與她一起猜測蟹掩腫瘤是什麼(圖片來源:unsplash@esther_tch)

但後來也有不少知情網民回應她:「如果你扔咗成隻蟹,扔之前話我知,我去接住」、「成隻蟹最好食就係佢」、「食咗會高膽固醇嗰啲囉」、「呢舊肉先係好嘢, 唔係隻隻蟹都咁大抽㗎」,究竟這個「腫瘤」的真身是什麼呢?

網民:「成隻蟹最好食就係佢」示意圖,非當事人)
網民:「成隻蟹最好食就係佢」(示意圖,非當事人)(圖片來源:tvN《一起吃飯吧2》劇照)

海鮮檔老闆:「腫瘤」可放心食用

最後終於有醒目網民解答她的疑問,其實「蟹掩腫瘤」內部的液體真身正是「長腳蟹蟹膏」!有網民就教她應如何處理:「如果係生猛嘅就唔使剪佢住,蒸熟咗去先攞把鉸剪一下剪啦!」、「入面嗰啲係蟹膏同水,刀唔入可用剪,先開少孔放了多餘嘅水,稀稀黄色的是蟹膏,可以同蟹一齊食,或用嚟蒸水蟹,好甜,我上次買嘅就係咁!」

紅磡街市「好運海鮮」老闆洪女士接受《GOtrip》編輯部查詢時表示,「蟹掩腫瘤」的真身的確是長腳蟹蟹膏,一般蟹膏會存放在蟹掩及蟹蓋之內,所以照片中的「腫瘤」其實可放心食用。

熟蟹膏狀態
熟蟹膏狀態(圖片來源:Facebook@香港街市魚類海鮮研究社)

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞 》截圖、unsplash@esther_tch、tvN《一起吃飯吧2》劇照、Facebook@香港街市魚類海鮮研究社資料或影片來源:Facebook@香港街市魚類海鮮研究社