被喻為「世界花園」的瑞士,收覽了多座阿爾卑斯名山、冰川湖泊,喺這個絕景旁邊玩飛索,你又試過未?今次介紹的是這條80米長,於海拔210米高的First Flyer空中飛索,以時速84公里將你帶落山,玩住 瑞士空中飛索, 睇住旁邊壯麗嘅雪山景,這種享受一生人必定要試一次!


一分鐘極速落山

飛索限35-125公斤重的人可玩,平均48至52秒已成功落山!再坐20分鐘纜車已可到旅館集中地Grindelwald,比直接坐纜車足足慳了10分鐘車程。

攝影師小tips  前後腳較容易影

試過與model Cherry一左一右同時下山,發現較重的下山速度更快,好難影啊!所以男友還是先下山,再等下一排的女友下山捕捉她啦!建議女友坐台上最左邊的飛索,方便山下最右邊的男友影相!

空中欣賞美景  美不勝收

Cherry 表示試過在雪山靚景旁,坐住 瑞士空中飛索 飛馳,之前玩過的飛索變得不值一提!

First Flyer空中飛索
電話:
+41- (0)-3-3828-7712
開放時間:10:00am-4:30pm (會因天氣情況而有變動)
票價:成人CHF29/HK$232、小童CHF19/HK$152
位置:First山路起點,First Mountain Restaurant旁
網址:www.jungfrau.ch/en

下一頁:

錦田名樂村歷奇| 飛索 扮泰山

延伸閱讀

錦田名樂村 | 樹屋 過橋考平衡!

免費玩!一萬呎沙灘 吹氣迷宮