仍然覺得坐郵輪是老一輩的旅遊方式的話,只能說眼光太狹窄了!時下的郵輪不止有無限食的餐廳跟賭場,還有數之不盡的玩樂設施,心血少啲都未必玩到!皇家加勒比推出全世界最大(暫時)的郵輪 Symphony of the Seas(海洋交響號),18層樓高,4月起在巴塞隆拿啟航。作為世界最大郵輪,一定有不少過人之處,記者有幸率先登船一睹至新體驗,未上過郵輪的旅人看畢整篇介紹,一定會讓你對郵輪的老派形象徹底改觀。

撰文:Kassidy|圖片:Man

海洋交響號 世界最大郵輪 4月啟航

一般香港的郵輪旺季都是介乎於6-8月,趁著暑假可以一家大細上船玩,坐郵輪去其他國家觀光。4月起海洋交響號就會由西班牙巴塞隆拿出發,途經地中海國家,最後回程至巴塞隆拿落船,玩足7晚,11月開始就會行駛美洲,到4月才會重回歐洲。要計算郵輪是否最大,主要看其排水量,這次海洋交響號比起之前皇家加勒比的另一艘船 Harmony of the Seas 多28,000噸的排水量,榮登世界最大郵輪的地位!

全面解構 食、玩、住!

海洋交響號過人之處除了是世界最大郵輪以外,更像是一座巨型複合式酒店兼 shopping mall,食玩住通通都有,由朝早9點玩到夜晚12點都冇問題(只要有過人的體力)。心思思想上郵輪玩但又怕悶得滯中伏,今次編輯部一次過公開郵輪各.種.設.施,等未去的旅客有定心理準備有咩好玩,也不怕上到郵輪會錯過好玩設施!

玩足全日!超強玩樂設施

如果以為郵輪只有賭場、自助餐餐廳就太看小時下的郵輪了。作為 Oasis 級的海洋交響號,有齊皇家加勒比最強的玩樂設施,以玩盡「海、陸、空」來稱呼所有玩樂設施都不為過,有刺激、有動腦筋,也有要花力氣,連大人都可以放足電!

玩樂01|玩到頭暈!10層樓高郵輪滑梯 Ultimate Abyss

位於 16/F 的 Ultimate Abyss 是海洋交響號的賣點,由 16 樓一直瀡到 6 樓,不費 10 秒就落到 6 樓!除了瀡落去第一下有些少離心力以外,全程都沒有太大刺激感,小朋友玩都冇問題。但因為滑梯以大量彎位設計,轉到記者頭暈暈之餘,一不小心仲撞親頭,而且滑梯墊非常防滑,去到6樓滑梯口就立刻停低,是絕對不會有衝出梯口的感覺。要注意!滑梯只限著褲或長裙的旅客玩。

【#GOtrip大激玩】 有冇諗過在大海中心玩滑梯?仲要10層樓咁高!皇家加勒比海洋和悅號就有得玩,這條海上滑梯Ultimate Abyss,全程迷彩管道,仲會經歷2個360度急彎,好想玩啊😍上cruise注意事項: www.gotrip.hk/?p=132765▼申請DBS Black Card享低至1蚊1里,輕鬆賺里數!p.nmg.com.hk/bfjz78▼Jet lag 怕什麼 | 3 招教你適應時差問題www.gotrip.hk/?p=125481▼飛機上最Dirty的地方,竟然不是洗手間?www.gotrip.hk/?p=127455▼搭飛機 6 招健康秘訣www.gotrip.hk/?p=125586

Posted by GOtrip 旅遊看世界 on Wednesday, April 4, 2018

玩樂02|超新奇!郵輪上的 Zipline

海洋交響號上同樣配備 Zipline,一樣位於 16 樓,Zipline 的長度目測不過 30 米,望落去就是 6 樓的平台,心血少啲都腳震震,而且要全程捉實繩上扶手,少啲臂力都搞唔掂!玩之前需要除晒身上所有飾物兼簽張生死狀,輪候時間都比其他設施長,落地一刻比起一般叢林 Zipline 來得快。

玩樂03|背住蔚藍地中海玩……攀石!

攀石牆位於 6 樓 Aqua Theater 旁邊,上一層樓梯就會見到!有4種難度選擇,最矮紅色石,最難頂必是黃色石牆,一共有兩名教練駐守,上去前要著好裝備兼換鞋。未玩到攀石的記者上到一半已經筋疲力盡,而且背對住地中海玩攀石,感覺過癮之餘,亦增加刺激感。

玩樂04|刺激好玩!3條濕身滑梯 The Perfect Storm

天氣凍,記者就冇親身上去試玩,但見其他人玩完都會跑上去玩多次!總共有三條滑梯,其中兩條就冇咁刺激,另外一條就有埋大喇叭轉筒,衝擊力極大,玩時要小心會衝甩 bikini。

玩樂05|型仔教練埋身教.船上沖浪 FlowRider

沖浪就唔一定喺沙灘先玩到,船上都有,仲有型仔教練一對一指導(只要你不怕途人的目光)。兩名教練會先教左右移動,控制到後,就可以自己嚟。當然,未玩過沖浪絕對不容易,個個都會跌到一仆一碌。唔想做眾人的注目點,可以欣賞型仔教練表演花式沖浪。

玩樂06|周街 Jacuzzi

上郵輪唔想日日都咁刺激,就梗係要梳乎下曬太陽之餘,去浸下遍布 15 樓的 Jacuzzi!不是開玩笑,15 樓有一半的船艙都是周圍 Jacuzzi,而且旁邊大多附帶酒吧,可以攞杯飲品邊享受地中海的陽光,邊嘆 Jacuzzi,只係幻想都覺得是人生一大樂事啊!

玩樂07|最新設施!Laser Tag

Laser Tag 設於溜冰場內,鋪上一塊地墊就由溜冰場變成遊玩設施!Laser Tag 名副其實用激光進行遊戲,分成 2 teams,用激光玩 war game,直至對方隊員全部被消滅!場內比較暗,所以進行遊戲時都要戴上裝備,每次遊戲約 20 分鐘。

玩樂08|考考智慧.密室解謎 Puzzle Break

Puzzle Break 的設定是在海洋裡的潛艇,只有一個小時利用房內提示逃出密室,房間超細,同香港一般的密室逃脫差不了多少,不要有太大期望。

玩樂09|放電一流!超多 game room

15 樓同 6 樓都各自有 game room,15樓的 game room 面積更大,有不同的賽車跟射擊遊戲,氣墊球都有兩大部,大人細路都玩得,絕對是個海上版機舖。但要注意,並不是所有遊戲都是免費,所有夾公仔機都需要收費。

玩樂10|少之又少.海中心的旋轉木馬

旋轉木馬出名是港女打卡熱點,在船上海中心的旋轉木馬更吸引不少人的目光!雖然木馬座位只有20個左右,但也有不少人特地去坐一轉,畢竟香港只有兩大樂園有旋轉木馬,上到郵輪坐一次,可重新感受那種歡樂。

玩樂11|百老匯傳奇 show.《Hairspray》

來自百老匯的 《Hairspray》 進駐海洋交響號,贏過各個大獎,集合音樂加話劇,歡樂的氣氛讓人不自覺跟著一齊搖擺。 《Hairspray》 在最大的 theatre 演出,可以容納非常多的觀眾,絕對不怕會冇位坐!

玩樂12|雲集最出色跳水選手.Aqua Show

踏入4月,巴塞隆拿仍然是涼風陣陣,夜媽媽 11 點要我去 Aqua Theatre食風 睇水表演,我本來是拒絕的。Aqua Show 表演唔止是有大隻型男跳水,仲有各種水上表演,睇到個個目瞪口呆,都忘記了一直在平台吹風!

玩樂13|最強花式溜冰.1977 Ice Show

雖然是花式溜冰,但絕對不會有羽生結弦的出現(笑)。《1977》集合多位花式溜冰的好手,表演各類型的花式表演,正正是一套冰上的舞台劇,雖然沒有一句對白,但也看得觀眾拍爛手掌。

玩樂14|曬太陽一流.Solarium

Solarium 只限成年人進入,可以讓一眾旅客避免聽到小朋友尖叫的聲音,也不怕到處跑的他們!裡面有不下4個Jacuzzi,超多曬太陽的梳化,一旁就是落地大玻璃對住地中海,而且有個酒吧,可以攞杯酒對住個海成日都得!

飲飽食醉冇問題!20間餐廳食到飽

上郵輪的目的除了停 port 之外,就係唔使多花額外的錢都可以飲飽食醉!海洋交響號有多達20間餐廳,當中也有不下6間的餐廳提供免費餐飲,任食任飲冇問題。但要注意,郵輪上只限18歲或以上的旅客可享用酒精飲品(美國出發的話21歲),所以點酒之前,定必要留意。

必食01|第一間英式海鮮餐廳.Hooked Seafood

第一次有英式海鮮餐廳進駐皇家加勒比的郵輪,而且提供任食套餐,雖然未包括在郵輪的膳食套餐內,要額外畀錢,但可以食到最新鮮的龍蝦、生蠔等!Hooked 為 casual dining 餐廳,唔使驚要著到非常整齊先可以進餐!

必食02|全新小食店!墨西哥小食.El Loco Fresh

位於 15 樓的 El Loco Fresh 也是第一次進駐皇家加勒比,包含在膳食套餐內,可以食盡各式各樣的墨西哥小食!剩係墨西哥玉米片都可以揀芝士或者肉醬,taco 同 burrito嘅餡料都可以自己選擇,餐廳對住大海景,在一旁玩完水就可以過嚟開餐!

必食03|最新進駐糖果店.Sugar Beach

Sugar Beach 位於郵輪 6 樓,旋轉木馬旁邊,主打糖果跟雪糕,但全部自費。雪糕並非 gelato,一般雪糕跟雪葩都有提供;而糖果就逐克計算,除非當下好想食糖或者雪糕,否則不光顧都不會後悔。

必食04|機械人調酒師.Bionic Bar

(同樣是自費)之前的 Harmony of the Seas 都有的 Bionic Bar,全部飲品都由機械人調製。首先利用平板電腦點飲品,可以揀已經由程式編好的飲品或自己選擇分量,之後就等機械人為你特別調配。機械人調酒師絕不是有姿勢冇實際,平均分半鐘就會調製好一杯飲品。但缺點是全部都是由程式編好的飲品,就不會有調酒師的個人特色了。

必食05|浮動酒吧.Rising Tide Bar

Rising Tide Bar 在皇家加勒比的郵輪不是新鮮事,但對於不少人來說,一定非常少見!這間酒吧的特別之處是會上下浮動,會從5樓升上8樓中央花園,再由花園降落至5樓!只有約20個位置,可以跟朋友們飯後在這邊聊聊天、喝一兩杯,盡享在郵輪上的閒情逸致。

必食06|自助早餐.Windjammer Marketplace

一般郵輪會包埋 room service 早餐,但記者試搭當日因為乘客太多,所以未能預先準備!惟有上 16 樓的 Windjammer Marketplace 食自助早餐。餐廳環境寬敞,自己搵位自己攞餐具自己攞食物,全部都係自己嚟。餐廳食物款式眾多,飲品都有10款以上,絕對可以食飽先落 port 大玩特玩!

必食07|任點 Casual Dining.Main Dining Room

Main dining room 位於 4 樓,名副其實乜都可以點,是所有旅客可以進餐的地方,一日三餐都可以在這邊搞掂!每日餐牌都有些少不同,但基於免費任點,記者強烈推薦可以多點一兩個甜品試試,當中最推薦一定是士多啤梨芝士蛋糕,用料超足,有鋪滿成隻碟的士多啤梨跟士多啤梨醬!

必食08|老竇帶埋囝囝去都得!Playmakers

有時候帶住小朋友又想去飲番杯,冇理由留低小朋友一個喺房。而第一次進駐郵輪的 Playmakers 就迎合晒爸爸同囝囝的需要,一邊是運動酒吧,睇波之餘,可以飲埋酒,另一邊就是 game room,有 Mario Kart 又有夾公仔機,也有籃球機,小朋友可以在這邊瘋狂放電!

必食09|仲有Jamie’s Italian

其實郵輪上仲有非常多的餐廳選擇,當中已包膳食套餐的餐廳也有不少,例如快餐店 Johnny Rockets 等。但如果想食正式少少的 fine dining,大部分都位於中央公園,有 Jamie’s Italian、Wonderland Imaginative Cuisine等較高級的選擇,不過當然要自費啦!

豪住郵輪!最平一萬蚊一間房

郵輪有各式各樣的房間,冇窗房、露台房,及豪華至有專屬管家的套房都有,記者官網所見,由巴塞隆拿出發玩足7晚,最平的內艙房都要 1 萬蚊港紙!中途會停各國 port,抵唔抵住就見仁見智了。

豪住01|間房大到有滑梯!Ultimate Family Suite

海洋交響號最特別的房型定必是這間有滑梯的家庭套房!樓高2層,無論是大人還是小朋友都可以從滑梯瀡落嚟,出面 Ultimate Abyss 玩唔夠可以返房繼續玩。房間設有小朋友專用的廁所、兩張小朋友的雙層床(下層是梳化);房間面向 Zipline 部分,露台也有 Jacuzzi,可以自己一家盡嘆私人 Jacuzzi!

豪住02|超巨型套房.Royal Loft Suite

Royal Loft Suite 最大賣點就是剩係一間房,都有過千呎的面積,喺香港住慣蝸居,可以畀錢在這邊豪嘆最巨型套房!而且最大型套房都會有 royal genie -專屬管家,可以預訂船上所有設施。但當然所費不菲,如果玩足7晚就要 18,500 蚊……美金,即係要 10 萬以上港幣,以上價錢是每位乘客的價錢,真係超豪華!

豪住03|海景露台客房.Ocean View Balcony

一般的海景露台客房有齊最基本設備,一張雙人床、露台等,但洗手間就只具備企缸。房間有全身鏡,而且房間夠打開兩、三個 29″ 行李,有埋 2 個 USB 插頭,絕對不怕唔夠空間!

影相位:半空玻璃觀景台

記者周圍行,尋尋覓覓竟然在14樓的船頭見到個半空玻璃觀景台!底下就是汪洋大海,站在玻璃上面膽細啲都嚇餐飽!但這個位置極級大風,想影張靚相可以選擇坐低,不然頭髮定必會亂了。因為觀景台太隱蔽,基本上旅客難以發現,嚟緊會上船的記住去打卡!

貼心服務!每日一張郵輪指南

每一日都會有一張郵輪指南寫上當日天氣、早餐時間、各種設施的開放時間跟表演時間,旅客可以跟著指南去編排行程!每間房都會有一張,靠著呢張 Cruise Compass 就可以玩勻成隻船,減少摸門釘的機會。

慢速 Wi-Fi 天價收費!

上得郵輪,不少人都擔心 Wi-Fi 問題,冇錯!郵輪上的 Wi-Fi 是要收費,還要非常貴,想上網兼睇片的話,每部機每日要HK$160,去足7日的話,就要用上過千蚊上網。而速度就只有泊岸的時候比較流暢,在海中心的一段長時間都無法好好接收,連 load facebook 都有難度,但冇計,郵輪只能接收衛星信號,倒不如放下手頭上工作盡情玩好過。

過萬蚊一位!包來回機票

記者粗略地搜索了郵輪的套票,在巴塞隆拿出發玩7晚連機票,最平一位盛惠 HK$10,099!而且一定是兩位乘客才是這個價錢,仲要加稅、各種雜項,如果成家一齊去3-4萬少不了。郵輪會中途停法國、意大利跟西班牙,屆時可以上岸玩,抵唔抵都係嗰句,見仁見智。