【熊本秋色】睇完杜小姐去熊本玩,係咪都好想去呢?想見Kumamon嘅話,去Kumamon Square就見到,但記住要上網check定部長喺唔喺office喎!如果你即將出發,可以考慮下去市內嘅「熊本縣廳」睇銀杏樹。

撰文:主場・日本    圖片:新傳媒圖片室

銀杏隧道飆車

去熊本看絕景金秋,用不著千裏迢迢租車自駕去偏遠的地方,於「熊本市国際交流会館」5百円租架單車踩去市中心縣廳,話咁快就睇到黃金隧道。這條短短200米的銀杏大道,兩旁整齊地栽種了54棵高聳的銀杏樹,數量唔算多,但每年11月底至12月初,秋風起黃葉落索,好似鋪了一張黃色地毯!上年我就date咗Kumamon去兜兜風喇,係咪好羨慕呢?

「影呢隻百厭星影咗好多次,次次都冇時停,自己跑來跑去,捉都捉唔番呀!所以今次特登約佢喺縣廳影相,即係佢嘅office,作成一人(熊本縣知事)之下萬人之上,上司下屬都望實佢,以為佢會乖乖合作影相啦,點知,一車在手,就秒速飆走,身手敏捷到你唔信呀!」--負責記者Katty。

更多拍攝花絮逐格睇:

地址︰熊本市中央區水前寺6-18-1
交通︰熊本市電「商業高校前」站下車步行5分鐘
入場費︰免費

去片: