日本百幾個 煙花 祭,唔係清一色全部喺天空爆發嘅!在瀨戶內海廣島西南部的宮島,貴為日本三景之一,趷立在海上的嚴島神社更是世界遺產,花火大會就以神社為前景舉辦,部分 煙花 更會放在水中發放,以扇形的花火襯托出神社外觀,在世界遺產下睇 煙花 的確是宮島獨有!

船家會將 煙花 球掉落海中,發放超過200發水中 煙花 !

每年都花火均有主題,60分鐘的表演中分為8段故事,每段花火轉換間間司儀就會講故仔,今年則以日本歷史故事為主!

由於水平面低,最近神社的泥濘地是最佳觀賞位置,你睇龍友們唔怕污糟set哂腳架就知。

最得意係宮島上有無限隻鹿仔會陪你睇 煙花 !

宮島水中 煙花 大會

地址:宮島嚴島神社
日期:8月11日
時間:7:40pm-8:40pm
花火數目:未定
交通:從JR宮島口站出發,乘坐宮島口棧橋渡輪前往宮島港,約10分鐘便到達
網址:www.miyajima.or.jp/event/event_hanabi.html

下一頁:日本三大夏祭 ‧ 大阪 天神祭詳情

延伸閱讀

關東最大煙花球!神奈川新聞花火大會

豪斯登堡靚景!九州花火大會

日本最爆花火祭・東京隅田川花火大會

廣島水上爆‧宮島水中煙花大會

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡