【日本威士忌 停產】由舊年開始,Suntory啤酒廠陸續宣布旗下部分威士忌產品停產,當中更包括超人氣產品「響17年」。熱愛日本威士忌嘅你,就要睇下目前有幾多款人氣產品即將/已停產,有機會仲買得到嘅,就入定貨收藏啦!

撰文:C、wakamono|圖片:Suntory、KIRIN

日本威士忌停產

Suntory Spirits酒廠宣布,「白角」等一部分威士忌產品,待3月尾庫存嘅最後一批產品出貨後,便會停止生產。

停產原因為威士忌太受歡迎,需求急升,導致製作威士忌嘅原酒消耗太快,不足以支持過多款式嘅威士忌生產。本來用於製作已決定停產產品嘅原酒分量,將會撥入其他人氣產品嘅生產之中。

除咗「白角」之外,350ml嘅「知多」,同便利店限定發售嘅450ml「角瓶」亦將停止發售。而使用「白角」製作嘅罐裝「特撰白角水割」則會繼續販賣。

已宣布停產/已停產日本威士忌一覽

1|Suntory 「響17年」

自從2015年「響12年」停產後,「響17年」成為了「響」旗下「最年輕」的年份威士忌,因此,去年5月宣布停產的確令市場譁然,然而,9月才正式停產,炒價已經由原本$2,200即時升至$4,800左右。「響17年」停產後,估計將會由「響21年」接手目前的市場,所以建議大家「響21年」亦可以入定貨!

2|Suntory 「響12年」

曾幾何時是「響」旗下最年輕的「年份威士忌」,2015年日本兩大知名威士忌蒸餾所「余市」以及「宮城峽」宣布停產所有「年份威士忌」。其實當年停產的,還有「響」的「響12年」,並發表以低年份威士忌原酒為主體,再加入適量高年份威士忌的blended whisky「響HARMONY」。由於「響12年」在「年份威士忌」中屬低年份收藏品,因此,目前市價在$2,800左右,實屬入門級收藏品!

3|Suntory 「白州12年」

由於以蘇格蘭重度泥煤乾燥的麥芽製作原酒,使「白州」成為日本威士忌中,少有帶煙燻風味的品牌。而當中的「白州12」更是曾獲IWSC(國際葡萄酒及烈酒大賽)金獎及SWSC(美國舊金山世界烈酒大賽)金獎,微微的煙燻風味配合濃郁的果香味,無論是威士忌新手或女士都一樣受落。「白州12年」於去年6月份已經停產,目前市價為$4,250左右。

4|NIKKA WHISKY「余市」所有「年份威士忌」

「余市」的「年份威士忌」自1989年首度推出至2015年停產,26年間,無論在日本或國際間可謂得獎無數,4款旗下「年份威士忌」:「余市10年」、「余市12年」、「余市15年」及「余市20年」,除了在2001年被威士忌專業雜誌《Whisky Magazine》評選為「BEST OF THE BEST」,亦於2008年被選為「最佳Single Malt威士忌」。

5|NIKKA WHISKY「宮城峽」所有「年份威士忌」

威士忌之父竹鶴政孝旗下兩間威士忌蒸餾所,北有「余市」,南有「宮城峽」,因地形亦形成了高地威士忌(Highland Malt)的「余市」及低地威士忌(Lowland Malt)的「宮城峽」。2015因停產消息及日劇《阿政~威士忌第一人》熱潮,令「余市」及「宮城峽」在一夜之間價格翻了幾倍。目前各「年份威士忌」的市價為$2,980至$5,980不等,包括「宮城峽10年」、「宮城峽12年」及「宮城峽15年」威士忌。

6|KIRIN麒麟啤酒 「富士山麓 樽熟原酒50°」

於2016年3月開售嘅「富士山麓 樽熟原酒50°」,佔麒麟啤酒威士忌類商品總收入約3成,係主力產品之一。日本國內市價約1,700円(約HK$119),於國產威士忌產品中屬於中價格帶。隨住日本盛行飲highball,國產威士忌供不應求,因為無法確保能否安定供貨,所以決定於今年3月下旬終止發售。

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡