在日本,逛便利店也是一種樂趣,全因日本幾間便利店7-11、Lawson、Family Mart常常會引入新商品吸引顧客,無論是飲料、小食、麵包、蛋糕都會定期更換款式,更會推出不少期間限定的商品!編輯部發現幾間日本便利店都趁著初冬,推出不少新商品,零食、甜品更是相當吸引。最矚目的當然是日清番茄芝士pizza味杯麵,相信繼松茸杯麵後,又將掀起新一輪搶購熱潮!

text:Hailey|photo:相關機構

#01|番茄芝士pizza味杯麵

日清合味道的期間限定杯麵一向是港人搶購的目標,之前的松茸味杯麵熱潮才剛席捲香港,當地又有新口味推出市場!Big Cup的pizza味杯麵加入番茄、羅勒、芝士、煙肉、薯仔等材料,配合濃郁的芝士茄醬湯底,味道非常有層次。咁嶄新嘅口味,唔知會唔會受歡迎呢?

Pizza味杯麵
發售日:11月13日起・價格:205円/HK$14

加入多種材料,睇落非常豐富!
加入多種材料,睇落非常豐富!

#02|Häagen-Dazs 雙重抹茶煉奶雪糕

雖然氣象報告指日本近日將會落雪,但相信都不會影響大眾喜愛食雪糕的心情。日本7-11上星期再度推出超受歡迎的Häagen-Dazs雙重抹茶煉奶雪糕,1杯雪糕有4層口感,香滑的抹茶雪糕上淋上黑蜜糖醬,再夾一層煉奶,最底則是帶甘味的抹茶雪葩,口感相當有層次,一次過滿足多種味覺享受!

發售日:11月7日起・價格:360円/HK
發售日:11月7日起・價格:360円/HK$25

4層口感超吸引呀!想試就要去7-11買喇!
4層口感超吸引呀!想試就要去7-11買喇!

#03|和牛味薯片

卡樂B薯片是港人至愛,近日更推出全新蒜香和牛味,聽落非常吸引!根據官網說法,薯片的味道就像只用了鹽和蒜頭調味的頂級和牛扒,是一種略帶奢華的日式風味。新口味剛發售數天,又會成為新一輪搶購目標!

Pizza味杯麵
發售日:11月13日起・價格:161円/HK$11

#04|芝士咖喱炒麵

日清旗下的炒麵品牌U.F.O.近日亦有推出新口味--芝士咖喱味炒麵。新產品賣點是用上帕馬臣芝士、埃文達芝士、哥達芝士混合而成的特製芝士粉,充滿芝士濃香。再加上數種香辛料製作而成的咖喱醬,非常惹味。經過便利店買番個做宵夜,超邪惡啊!

Pizza味杯麵
發售日:11月6日起・價格:180円/HK$12

#05|Uchi Cafe Sweets 聖誕朱古力蛋糕

便利店Lawson旗下甜點品牌Uchi Cafe Sweets繼早前與朱古力名店GODIVA聯手推出一系列甜品後,11月初搶閘推出聖誕朱古力蛋糕!底層是軟綿綿的朱古力海綿蛋糕,中間夾著杏仁粒及杏仁mousse,再以香滑的朱古力mousse覆蓋頂層,堪稱完美的比例!

Pizza味杯麵
發售日:11月14日起・價格:330円/HK$23

#06|Max Brenner Chocolate Bar  凍朱古力奶

發源自以色列的世界著名朱古力品牌Max Brenner Chocolate Bar,深受日本人歡迎,其日本店更成為不少遊客到東京和大阪的必到甜品店。該品牌最近推出Lawson限定發售的凍朱古力奶,黑朱古力和牛奶朱古力以8:2的比例完美融合,朱古力味濃郁之餘,亦不會過甜。

Pizza味杯麵
發售日:11月14日起・價格:188円/HK$13