到日本富士山旅行除了欣賞景色之外,又想親親富士山但又不想行山,有沒有想過到富士山都可以去露營呢?近期大熱露營活動,但怕環境污糟又怕帶漏嘢的你,Glamping就適合不過!Glamping是指豪華露營,賣點是乾淨方便,還有配套完善,基本上的物資都會為你準備好!日本 富士山Glamping 可以令你對富士山有另一種體驗,享受一個與別不同的旅行!

text:Joanne妹   |photo:KKday、Joanne妹

 富士山Glamping 兩手揈揈豪玩團

港人鍾情富士山,攻頂亦成了近年大熱行程,不過對嬌生慣養人士而言,未免太hard-core!幸好除了行山,還有Glamping新玩法,可以無憂無累、全天候望著富士山來個豪華露營,懶人最愛!

Glamping價錢一向偏貴,以富士山為賣點想必貴到飛天,怎料KKday最新推出的 富士山Glamping 豪華露營package有驚喜,3日2夜只需$4,361,伙食全包,一日圍起約$1,500,最重要是每餐都有專人準備,閣下只需繑埋雙手,便可將富士山私有,CP值極高!

忙到爆!合家歡營地節目

營地位於靜崗縣的富士山兒童國,每年6月至9月(今年更延長至10月頭)推出期間限定豪華露營,好天時,會清楚望到富士山,雖然距離較遠,但仍能感受到富士山被喻為「聖山」的氣勢。

為免繁忙都市人悶親,營地節目出奇地豐富,浸溫泉、划艇、烏冬製作體驗、手作飯糰、營火會等等,真正由朝玩到晚。唔啱玩的話,還可以到園內的FUJI Safari Park睇動物及水之皇國釣魚,節目超豐富!

優質BBQ 採用靜岡縣食材

晚餐BBQ絕不馬虎,大部分採用靜岡縣食材,愛鷹和牛、朝霧高原特產優格豚及富士市在地時蔬,質素比坊間餐廳有過之而無不及!

大草原搭棚 即製流水麵

最抵讚是午餐設有流水麵,由工作人員即場搭製竹棚,在綠草如茵的大草原上邊食邊玩流水麵,一次過滿足3個願望,超正!

烏冬製作體驗班 即煮即食

天幕下隨意發呆 享受度假生活

富士山3日2夜豪華露營

地址:靜岡縣富士市桑崎1015番地 (地圖)
電話:+81-0545-22-5555
集合方法:於JR「 新富士」站 北口集合
收費:$4,361
費用包括:入浴費、帳篷、床、桌椅等相關設備、消費稅、6餐、露營基本設備、中文隨行翻譯、營地到 JR「新富士」站接送費用(來回)、富士山兒童國入園門票與內部免費使用設施
網址:www.kkday.com/zh-hk/product/8376?cid=4164

延伸閱讀︰坐 飛機睇富士山 |記者教路「揀靚位貼士」

延伸閱讀︰必買! 富士山手信 25選|超可愛雜貨零食、Starbucks 暖壺

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡