【 大阪行程 】今個夏天,除咗有Kitty主題新幹線登場之餘,原來仲有同溫泉旅館世界首次合作嘅主題浴衣同主題餐廳,全部都位處於西日本!要點先可以一次過玩晒3個地方?唔使煩!我哋已經幫你plan好晒!

撰文:Carmen|圖片來源:相關機構

4日3夜Kitty迷朝聖路線

今次行程將會以大阪作為出入點,先坐新幹線去廣島,再去松山浸溫泉,最後去埋Kitty餐廳食飯,再慢慢返大阪shopping,好充實呀!

DAY 1:大阪 → 廣島

激萌粉紅新幹線

東日本就去得多啦,西日本除了大阪以外,也有很多具魅力的地方尚待發掘。今次由JR西日本夥拍Hello Kitty,帶你坐上新幹線主題列車遊覽西日本各處!

改造成Hello Kitty主題列車的500系新幹線分為2號車,1號車為地域PR特別空間,Hello Kitty將成為導遊向你介紹西日本的魅力,而打頭陣的是即將舉行「山陰Destination Campaign(山陰デスティネーションキャンペーン)」的鳥取縣及島根縣!

既然是地域性PR活動,怎能缺少地域限定Hello Kitty!目前官方發布的參考圖只有鳥取及島根縣,還有包括大阪、福岡、廣島等地的將陸續登場。

2號車則有展現Hello Kitty世界觀的特別車廂設計,讓你在可愛又新潮的環境中享受旅程。

活動資料:
JR西日本   Hello Kitty新幹線(將於2018年夏季投入活動)【期間限定】
行駛範圍/地域:大阪府、兵庫縣、鳥取縣、島根縣、山口縣、福岡縣、廣島縣、岡山縣
官方網頁:http://www.jr-hellokittyshinkansen.jp/

DAY 2:廣島 → 松山(道後溫泉)

溫泉區著靚靚Kitty浴衣

位於愛媛縣松山市的大和屋本店・道後溫泉旅館為慶祝創業150周年,特意找來創作理念相近的Hello Kitty舉辦世界初次嘅合作活動。

活動期間,旅館將提供租借原創Hello Kitty款式浴衣服務予留宿旅客,且附有穿著方法圖解,讓你輕鬆穿上浴衣。

 

身穿可愛的Hello Kitty浴衣走在道後古色古香嘅溫泉商店街,青春可愛得嚟,不失古風韻味。

原創Hello Kitty浴衣款式

女性款式有3種花紋:

尺寸:M(身高150cm~160cm)/L(身高160cm~170cm)

借出品:Hello Kitty 美樂流浴衣・腰帶(款式由店家決定)・草履(款式由店家決定)

贈品:1)大和屋本店原創Hello Kitty吸油紙(非賣品)  2)顏色足袋(顏色由店家決定・free size)

 

男友走唔甩!

款式:由店家決定

尺寸:M(身高155cm~165cm)/L(身高165cm~175cm)/LL(身高175cm~185cm)

借出品:花紋浴衣・腰帶(款式由店家決定)・草履(款式由店家決定)

贈品:1)大和屋本店原創Hello Kitty巾著袋子 2)顏色足袋(顏色由店家決定・free size)

小朋友都有份!

店家一共有5套小童裝,要租就要喺預約旅館住宿後,早啲打電話給店家申請喇!

合作活動舉行期間:
原創Hello Kitty浴衣租借服務:2018年4月1日〜2019年3月31日(預定)

店舖資料:
四國松山・道後溫泉  大和屋本店
官方活動網頁:http://www.yamatoyahonten.com/plan/kt_yukata

DAY 3:松山 → 淡路島 → 神戶

超矚目巨型Kitty頭餐廳

兵庫縣淡路島被喻為「御食國」,歷史上曾為日本宮廷獻上海產食物。HELLO KITTY SMILE創作料理主題餐廳即將喺呢個日本飲食文化原點,淡路島上隆重開幕!

HELLO KITTY SMILE餐廳由日本人山下春幸先生同香港出身嘅總廚鍾戚榮先生合作主理。分為本館同別館,本館以有機、天然食材為重點,融合傳統中華料理烹調技術及日式概念要素,配合日本國產魚翅、鮑魚等高級食材製作豪華的fusion菜式!

另一方面,別館提供新鮮海產BBQ,唔想燒嘢食的話,仲可以嘆茶!別館亦有提供國內外共50種茶類予客人享用,想邊high-tea或者食下pintxos小食邊觀賞美景,HELLO KITTY SMILE也可滿足你不同願望。

超夢幻!Kitty劇院

說到這,Hello Kitty元素難道只有外觀?怎麼可能!餐廳的最大特色是:劇院!

在這所劇院中,你可置身在Hello Kitty的夢想世界裡!劇院使用最新的projection mapping,又稱立體光雕的影像投影技術,打造令所有Hello Kitty迷都樂而忘返的夢想世界。

不論餐廳還是劇院,都可供團體包場租用,而且更可以用作為婚宴場地!

話說回來,餐廳更設有Hello Kitty Shop售賣僅限淡路島的特別商品,Hello Kitty迷記得仔細逛完再走喇!

店舖資料:
HELLO KITTY SMILE(將於2018年4月27日開幕)
官方網頁:https://awaji-resort.com/hellokittysmile/

Kitty迷朝聖行程

 

DAY 1:大阪 → 廣島

・於新大阪乘坐Hello Kitty新幹線 (預定)
・廣島景點推薦:宮島/原爆遺跡
・入住廣島市內酒店

DAY 2:廣島 → 松山

・於廣島乘坐高速船前往松山:船程約1小時8分鐘
・入住道後溫泉・大和屋本店:Hello Kitty浴衣體驗

DAY 3:松山 → 高松(※中轉站) → 淡路島

・於松山乘坐高速巴士往高松:車程約2小時24分鐘
・在高松轉乘高速巴士往淡路島:車程約2小時17分鐘
・乘坐免費接駁巴士往HELLO KITTY SMILE餐廳用餐
・於淡路島乘坐高速巴士往神戶市:車程約50分鐘
・入住神戶市內酒店

DAY 4:神戶 → 大阪
・乘坐JR/阪神電車往大阪梅田:車程約25~40分鐘

・於梅田shopping
・乘坐JR/巴士前往關西機場

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡