(Presented by i.t)

天氣轉涼,又是行山、露營人士出沒的季節。再加上年尾在即,又係時候到外地旅行、滑雪。要玩得安心又放心,又點少得優質嘅裝備!今次我Travel 佳就為大家介紹3個你不可不知嘅超正戶外用品品牌,包保你有驚喜!

1. Snow Peak

來自日本嘅 Snow Peak 1958年由山井幸雄所創立,前身是經營五金批發為主嘅「山井信雄商店」,後來愛登山嘅山井幸雄對當時市面上嘅登山用品感到不滿意,於是決定自己開發登山用品。1986年由兒子山井太接手後,加大力度生產個人露營用品。時至今日,外形與機能性同樣精良嘅Snow Peak 已成為野遊潮人嘅頭號選擇,相信不少日迷都會鍾意。

                       

 

 

2. karrimor

來自英國嘅karrimor,成立於1946年,原來只係間只有3個人的公司,從生產單車袋開始,到後來研發出自家品牌嘅首個登山包,更贊助了2位著名登山專家 Jimmy Rostron及Dave Thomas,從此在登山界打響名堂。自從40年代起,karrimor便伴隨探險家共同完成了無數次高山探險、極地跨越、穿越叢林以及深入冇人嘅沙漠,所以產品設計靈感滿滿都是來自多位真正用家嘅經驗,而產品從探險到旅行的完整系列已相當完整,實力不容忽視。

 

3. New Era

講到來自美國嘅New Era,可能只會聯想到佢嘅帽,但其實品牌創立至今已經超過80多個年頭,從製帽開始打穩陣腳,直至依家已推出自家飾品及衣飾。繼承咗美式時尚的精緻,用色又夠鮮明,最適合色彩控,而且CP值高!

 

更多戶外品牌用品:

銅鑼灣希慎廣場6樓i.t blue block
尖沙咀新港中心241D舖i.t