萬事起頭難,做 Backpacker 都唔係話咁易!皆因行程、住宿、洗費、交通乜都要自己搞掂。這個時侯,GoTrip 介紹的十個網站就幫到你了!直接借助它們的力量,簡化計劃行程的工序,輕鬆解難啦!

 

1. Homestay

https://www.homestay.com/

想搵有共同目的地的 Backpacker ,或者寄宿家庭就可以用 Homestay 啦!要知道可以 Homestay 的話,真的慳返不少洗費,仲可以深入了解當地文化。

 

 

2. Rome2rio

https://www.rome2rio.com/

如果你滿腹行程的話,又鐘意一日排好多景點,就可以用 Rome2rio 點對點找尋交通的方式及路線的功能啦!

 

 

3. skiplagged

https://skiplagged.com/

想買到最平的機票?鎖定 skiplagged,連一些隱藏在各城市中的極平價機票都可以找到呢!

 

 

4. PEEK

http://www.peek.com/

PEEK 入面有晒前人,甚至名人所留下的導覽資源,未想到景點的朋友不妨 Click 入去搵下料。

 

 

5. Airbnb

https://www.airbnb.com.hk/

想搵各種類型的住宿包括 Hostel,去 Airbnb 就得啦!據說它有超過 190 個國家的當地住宿提供呢!價錢由平至貴都有,相信總有一間合你心意。

 

 

6. Skyscanner

http://www.skyscanner.com.hk/

另一個搜尋機票的網站,仲有 Apps 可供下載。優點是可以設定搜索條件,又擁有對比功能,還有地圖搜尋機票的方式選擇,非常便利。

 

 

7. Rail Europe

http://www.raileurope.hk/plan-your-trip/interactive-travel-map/

去歐洲好多時都要座火車,所以一定要好好掌握各種火車的資訊,以及班次時間和車資,交通成本就更加易計啦!

 

 

8. Foodspotting

http://www.foodspotting.com/find/in/The-World

要知道識搵食都好重要,一於善用 Foodspotting ,食勻全世界的美食佳餚。

 

 

9. Context Travel

http://www.contexttravel.com/

想深入了解各國歷史文化的 Backpacker,可以參考 Context Travel 先再規劃行程,入面全都是由歷史學家、考古學家及城市規劃員所提議的行程景點。

 

 

10. Triposo

http://www.triposo.com/

Triposo 有各種用餐、觀光和住宿的資訊,最重要是它可以離線使用,就算無 wifi 都無有怕。

 

TEXT:Kate