去韓國、日本好多人都唔鐘意跟團,但唔識路時經常雞同鴨講,睇地圖又全部韓文,令不少人對自由行遊韓卻步。不過最近韓國資訊網推出了韓國地圖中文版App,仲附有飲食推介,馬上睇下新地圖App有幾方便!

1. 中文版面!唔使再GOOGLE TRANSLATE

呢個中文版韓國地圖App係由內地韓國資訊網「韓巢」推出,所以唯一不足係要睇簡體,不過去旅行,睇簡體字好過睇韓文,起碼你睇得明先,唔使再google translate!

個App可以打中文或者韓文,就搵到目的地!

2. 方便易用!輕鬆搵到地鐵路線!

App除了提供中文版韓國地圖,仲有得睇地鐵路線圖,可以搜尋各個地鐵站位置,啱曬經常搭地鐵去目的地嘅遊客!只要輸入出發點同你要去嘅終點站名,App就會自動搜索。除咗首爾鐵路,仲可以揀釜山、大邱、大田、光州等地。

除了顯示中文和韓文地鐵站名,更提供車票價錢、車程需時、停幾多個站等資訊。如果你想知回程點搭,只要按回程搜索就得,唔駛重新再輸入資料!若果車程中途要轉線,App亦會顯示你需於那個站轉乘,路痴都識用呀!仲有得係地圖上睇到去到邊個站,包唔會迷路。

3. 懶人必備!食住玩行程推介!

App仲有個對旅客非常有用的功能,只要你輸入關鍵詞,例如「五花肉」,佢就會顯示相關店舖,去韓國做功課都方便點。內裡仲有人氣地點推介,有齊晒地點、電話等資料,非常方便!

Android和Apple都有得免費下載!計劃去韓國自由行的朋友們,download 定個 app 旁身!

延伸閱讀

旅遊Jetso | 韓國「每日免費1GB數據+通話」申請6大QnA

開館5週年 | 首爾3D館全新主題區登場!

首爾血拼|即場退稅百貨+5大新免稅店登場!