去暢遊歐洲,要睇實個荷包!歐洲治安其實一般,特別係法國,真係令我大開眼界!今次特別分享去法國遇上唔同「黨派」嘅事,先送上 巴黎遇劫 實錄 ,等大家去法國/其他歐洲地區有所警惕!

原文:小眼睛女孩去旅行

返酒店期間 強搶銀包/手機/單反相機…

搶劫其實並唔常發生係你眼前,但係真真確確發生喺我眼前:

話說嗰陣係坐大巴返酒店(我住Paris Holiday Inn),我係坐偏後既人,所以唔會早落車,前面有個叔叔,頸部掛住個單反、帶住個女;男導遊一早落咗車,喺下面扶下老人家/小朋友落車。當時係夜晚 9 點幾左右,除酒店之外就無咩光,好暗;草叢旁邊就有 2 個黑人,等單反叔叔落咗車之後就衝上前,一個拖單反、一個扯背囊,將單反叔叔監生拉出馬路,導遊即刻喝住個 2 個黑人,連埋另一個男士齊齊拉住單反叔叔!

最後 2 個黑人事敗走咗去,單反叔叔就扯傷咗隻手,好在無咩事,而單反同背囊仲喺度!

賊人潛伏 趁天黑出動!

等到我落車,聽返來龍去脈,真係覺得好驚,因為咫尺之間就發生咗呢啲事!

事後導遊講返,原來佢落車時,一早見到 2 個黑人喺草叢度拉筋!

不是歧視,但因為佢哋有「保護色」, 唔認真望真係唔覺!所以有經驗嘅導遊,一早已經有所警惕,才保護到單反叔叔!記得嗰晚喺大堂都幾多人,而且security喺晒大堂,明明係酒店門口,都可以明目張膽搶劫,真係好瘋狂!得 1 – 2 個人嘅話,真係唔知點算好!

當晚上房,都好驚,在corridor行走期間不斷望左望右,好驚有人彈出嚟!所以帶住大部嘅相機,一定要小心。日光日白就應該唔會咁猖狂,夜晚一定要一眼關七!