女生夏天外遊,除咗要同陽光玩遊戲,最緊要就係影海量清涼靚相!去到酷熱地區著起時興off-shoulder或露背款,一旦張張相都露出明顯又老土嘅內衣帶,都可算係大煞風景!究竟點著好呢? 如何配搭出時尚感?以下就為你介紹各款內衣穿搭術,睇下邊款最適合你!


text : Chappie、Winki Kiki

01 | 露背裝至夾  bra帶拼出靚圖案!

日牌內衣品牌Aimerfeel,除了擅長厚墊托胸之外,設計上明顯比較細緻活潑。


圖案bra帶 2,494 日圓(稅入) 約HK$191/Aimerfeel

02 | 無肩帶內衣 露肩必備!

一般女生會選擇的,適合B、C cup女生,但通常女生遇到的問題就是會滑落,所以 無帶bra size必定要fit甚至緊一點,而杯底有鋼圈的比較安全。

Stella McCartney無帶lace bra HK$575/Net-A-Porter

03 | Corset 款 無帶 bra
Corset 款 無帶bra 適合34C、D cup尺寸女生,雖然會有呼吸不了的感覺,但此款有塑身功能,小胃腩立即隠形,而且承托力較好,所以適合較大胸的女生。

Ultimo Miracle白色無帶bra HK$450/Asos

04 | Tube top 咩人最啱用?

A級小胸女之選,tube top最basic 無帶bra ,只是胸位承托不夠,但對於小胸女來說,有pad、方便就是最合適之選。

灰色tube top HK$98/ 6ixty 8ight 銅鑼灣駱克道 531-533號舖 2523 2253

05 | Nude bra 
黏力十足

有「缽仔糕」之稱的nude bra,近年最受歡迎,有膠質與布質選擇,黏力十足。不過如日間於太陽底下,會焗到出汗,黏黏的感覺有點怪,不是每個人也喜歡的。

台灣製V-Max捧胸貼, 防水。HK$158/ Bubu House 葵芳葵涌廣場1樓B120(2)號舖 9585 7688

黑色adhesive bra,兩邊黏貼位。HK$359/Oysho 九龍塘又一城L1層10號舖 2426 0797

06 | 超便利乳貼!Off-shoulder 款式最好看

平胸女不二之選,平胸女生走時尚,穿off-shoulder款式最好看,時尚型格女生無畏無懼,貼乳貼防「凸點」就可以了,外國女生很多更是真空啦!不要守舊思想吧!試試便會愛上。