我可以好肯定,當1個群體入面完全冇女仔,全男班一齊去旅行,成個旅程都會變得好唔一樣。有次同朋友成班麻甩佬,想去個短trip放鬆下,選擇咗去泰國玩4日3夜。首先執行李,男同女已經有好大差別。

男女執行李大不同

每次同女朋友去旅行,佢都好似行fashion show咁,每日要着唔同衫,連手錶都要帶幾隻去襯番件衫。除咗服裝,仲有一大堆化妝品同護膚品,女朋友每次去旅行都會帶條大毛巾,用嚟沖涼之後抹身,根據佢所講,酒店嘅清潔工人會用房間客人用過嘅毛巾嚟清潔廁所……

仲有浴室用嚟墊地嘅毛巾,會連埋俾客人抹身嘅毛巾一齊洗,所以酒店嘅毛巾係相當唔衛生(我帶條面巾就可以抹身)。

男人出遊背囊搞掂 最重行李竟然係……

而今次「麻甩團」一行4人,冇1個人帶行李箱,全部只係揹住個背囊。行李最重嘅其中1位麻甩,佢帶嘅唔係化妝品同靚衫,而係1部PS4。相信每次去旅行都分秒必爭嘅女仔唔會理解到,去旅行帶遊戲機呢種玩法。但我哋呢班麻甩佬,去旅行就係想乜都唔理,放鬆一下。

喺泰國每日嘅行程,就係喺酒店附近食早餐,喺附近行下街,返酒店打機,打到肚餓落街食飯,買埋消夜再返酒店打機……冇錯,我哋呢班麻甩佬,最開心最放鬆就係呢種生活模式,鍾意食就食,玩就玩,瞓就瞓。

與老闆「斷絕來往」麻甩團盡情享樂

可能你會問,打機點解唔可以喺香港打?因為當你身處香港,手機就會不停響,即使係假日,工作都會死纏住你唔放。老闆一句:「跟一跟呢個e-mail。」成個放假嘅心情都會冇晒。

去旅行就可以名正言順拋低工作玩番幾日,就算個客搵你,覆佢一句:「唔好意思,我唔喺香港,我搵同事幫你跟跟。」呢種感覺真係難以言喻。

雖然呢幾日旅程好hea,喺其他人眼中好浪費時間,但成個麻甩團,都喺呢幾日得到最好嘅假期。

香港人,或者最需要嘅唔係去邊度旅行,而係1個,確確實實嘅「飛行模式」。