前排,同女朋友去咗香港迪士尼樂園,再前排,朋友生日去埋海洋公園。去完兩大 香港樂園 嘅感想係……我諗如非必要,都唔會再踏足呢兩個樂園了。我唔想再踏足呢兩個樂園嘅原因係……我明白好多香港人一方面唔想被打尖、唔鍾意冇禮貌人撞人,但又唔想鬧事。於是,你為咗不被打尖,就要將自己變成同佢哋一樣咁冇禮貌……

環境惡劣 垃圾滿瀉冇人理

海洋公園環境愈來愈污糟,廁所臭氣沖天,周地都係垃圾,餐廳嘅枱長期冇人執,亦因為供過於求,大家都轉移到附近可以坐到嘅地方開餐。但食完嘅垃圾可唔可以執番好,或者將個餐盤放番去職員可以見到嘅地方呢?

笑容漸失 歡樂氣氛不再

而迪士尼樂園賣點唔係機動遊戲,而係氣氛。不過最近一次去已經感受唔到歡樂氣氛,好多職員已經唔識笑,至少冇日本做得咁好。

海洋公園處理打尖效果佳

不過海洋公園值得一讚嘅係,佢哋職員對於捉排隊打尖嘅人捉得好嚴,唔知係當日我遇到嘅職員比較好火氣,定係有規定咁做,當個職員發現有人打尖,會立即用「大聲公」喝止,仲會走入人群,將打尖嘅人送番去隊尾。呢方面迪士尼樂園就做得比較差,職員好多都隻眼開隻眼閉,就算見到打尖嘅人喺前面經過,職員都無動於衷,繼續機械式指揮人群。

點知!!當條人龍開始移動,大媽竟然好似隻狗咁烏低身竄向前……一眨眼佢已經消失咗喺排隊人龍之中,我想阻止都阻止唔到佢。前面嘅職員亦冇阻止佢,最後只可以眼白白咁望住佢排到最前,搵佢個「消失的兒子」。

巡遊爭最佳位置 批踭伸腳奇招百出

去到夜晚睇巡遊,強國人係唔會理有冇人坐喺路邊。佢只會當你透明,只要佢想橫過對面,就會一隻腳伸埋嚟,試圖跨過你個人。又或者,佢哋唔會理前面有冇位企,都會強行企去你前面,一個批踭將你批開,霸佔最佳位置,迫你退後。

當大家唔想被打尖,就自然會對其他人有所防範。若果被人喺頭頂跨過你,或者見到有人吐痰亂掉垃圾,你只會惡言相向,或者黑晒口面,甚至誇張少少繼而動武。不知不覺間,你亦會變成一個冇禮貌嘅人。有咩方法可以改變?其實冇……你可以做嘅,就係以後都唔去,或者包容下囉……

專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi
Ig:BlueGodZi