做過酒店業就會明白,不時都會有些客人作出奇怪、嚇人的行為。早年任職酒店管理層的「麻甩單身日記 」就曾在Facebook專頁分享,一次內地客人入住時,竟然在酒店「浴缸養蟹」,令酒店樓層散發濃烈臭味!今次就與大家一起重溫這酒店經典奇聞!

酒店房間飄出屍臭味 誤以為有客人在房內自盡
臭味來源:瘋狂客人浴缸養蟹!

曾任職酒店管理層的「麻甩單身日記 」版主分享這宗酒店「浴缸養蟹」奇聞,他旗下管理的酒店為怕大陸旅客影響他人,早就將酒店某部分樓層劃分為「中國旅行團專用」,集中接待大陸客。怎料,某日他隨同事前往視察樓層時,一步出升降機已經聞到腥臭異味。

【酒店staycation】強國客瘋狂無極限!酒店浴缸養蟹釀惡臭
(圖片來源:Facebook@麻甩單身日記)

發帖者稱:「在走廊行行下聞到唔對路喎!點解有陣臭味呢?」、「呢種臭味唔係一般嘅臭!」初時以為有客人在房內自盡,進入客房才發現實況,原來係客人用酒店浴缸養蟹,即時反應如下:「睇睇間房入面係亂,但冇見到屍體,咁就入廁所睇啦!一入去見到個浴缸即刻X出嚟,想點L樣呀?呢度酒店嚟呀你老味!你班X街用水煲打邊爐我都算啦!你養缸蟹喺度諗住點L樣煮呀?定係生食送啤酒呀?對佢哋嘅創意,真係心血少啲都撐唔住⋯⋯」

浴缸養蟹 麻甩單身日記
(圖片來源:Facebook@麻甩單身日記 )

目測活蟹30隻 山東房客「未諗點煮」

編輯聯絡「麻甩單身日記 」版主「麻甩佬」查詢更多詳情,原來發生「浴缸浸蟹」的酒店,是位於俄羅斯某旅遊城市,住客是一名來自中國東北、隨觀光團到俄國旅遊的大陸客。

房客係個山東大叔,話「想食新鮮海鮮」,所以喺市場見到就買返去,但未諗點煮。最後我哋要個客自己攞走佢,暫時冇特別派人清理,因為個團聽日先走⋯⋯

雖然山東大叔還未checkout,不過酒店都以傳出惡臭影響他人為由,要求住客立即自行將活蟹清理掉。

浴缸養蟹
(圖片來源:unsplash@alvinmatt)

網友表示「隔住芒都覺得臭」?

其實任職旅遊服務業的版主,偶然都有在專頁發文狠批國民的劣根性,不過今次事件可算是一個高峰,皆因場面最離譜,回響也最大!帖文一出,引來接近一千個分享、傳媒追訪轉載。有網友表示難以置信,有人表示「隔住芒都覺得臭」,亦有網民誤以為案發地點是香港。但其實類似的瘋狂狀況,似乎是無分國界!

「麻甩單身日記 」曾拍攝到大陸客「鹹魚當薯片」的奇情畫面。

班東北佬居然帶鹹魚入嚟⋯⋯仲要就咁搣嚟食,唔鹹L死佢!佢哋嘅習慣真係唔係我哋正常人能夠理解⋯⋯

浴缸養蟹
(圖片來源:unsplash@qaz farid)

網民分享同類事件:龍蝦我都見過!

你以為這只是單一事件?No No No!少年你太年輕了。有網民分享曾在澳洲入住share house時,一位中國籍留學生竟然在浴缸內養龍蝦及鮑魚!

我見過!我真係見過!仲有龍蝦同鮑魚!
案發地點仲要係share house!想搬都冇得搬……

我見到嘅時候,得啲蟹仲係生猛嘅!
龍蝦鮑魚都死L曬……

真心見到個陣你笑唔出!
仲要簽咗約要住一年,惡夢嚟……

浴缸養蟹
(圖片來源:Facebook@Kerry Kei)

還有網民表示,曾在旅程時聽過導遊分享一則奇人異事:

好多年前去菲律賓,個導遊話有個大陸妹買咗芒果乾,怕好多糖會肥,之後拆哂拎出洗再逐塊放在浴缸內晒乾……

浴缸養蟹
(圖片來源:unsplash@Elena Mozhvilo)

圖片來源:麻甩單身日記、unsplash@alvinmatt、unsplash@qaz farid、Facebook@Kerry Keiz、unsplash@Elena Mozhvilo資料或影片來源:麻甩單身日記