12月的節日真係一個接一個,聖誕節就過左無耐,話咁快又到除夕。時代廣場無得倒數,又未計劃好去邊到迎接2016?我地就同大家搜集左港九新界的倒數熱點,仲有嘉年華同煙花匯演,包你一定感受到熱鬧的節日氣氛。

除夕倒數活動

(01) 除夕煙花匯演 向流星許願

今年的除夕煙花,大玩流星花園,會有不同顏色的「許願流星」出現,如象徵愛的紅色流星、象徵事業的銀色流星,由晚上11時正開始出現,大家就要好好把握機會,許返個新年願望喇!

今年就推薦大家可以去文化中心外睇,事關嗰度除咗有飄雪陪大家睇煙花,仲可以睇到會展大螢幕投射嘅LINE熊大同大家互動!

新年.新世界.香港除夕倒數

【時間】11:00 pm
【地點】維多利亞港兩岸
【網址】www.discoverhongkong.com

(02) 日韓混血Oppa 陪你世貿倒數

世貿中心中午12:30會舉行啟動禮,有日韓混血型男康男Oppa坐陣,佢到時仲會唱歌冧FANS,另外仲有嘉欣BB都會出現。到左夜晚就有來自韓國的Hip Hop x Breakdance男團「Nuclear 8 Dance Crew」表演!

【嘉賓】滑川康男、鍾嘉欣、C AllStar、少女標本、梁雨恩及王友良
【時間】12:30pm-02:00pm (啟動禮); 08:30pm-00:15am (倒數表演)
【地點】wtc more世貿中心地下露天廣場

(03) PMQ「星閃中環」 除夕倒數

作為香港藝壇集中地的PMQ、找來多位本地設計師,創作多個「星海裝置」,不論天空與地台都星光璀璨同大家倒數過新年!

【時間】6:00pm – 00:00pm
【地點】中環PMQ元創方

(04) 同韓星一齊參加倒數派對

東港城今年邀請左韓國人氣男星李玹雨來港同粉絲一齊倒數,韓迷要留意啦!大會就話觀眾區的坐位已經換領完畢,即場去嘅朋友都可以一齊喺周邊圍觀睇show倒數!

東港城除夕倒數派對2016

【嘉賓】李玹雨、馮允謙、吳若希、張秀文、王友良、新晉組合R-ICE
【時間】10:00pm
【地點】東港城一樓展覽場

下一頁:更多商場倒數活動

(05) 荷里活廣場「除夕倒數2016大派對」

對日、韓熱無咩興趣,荷里活廣場就有一眾本地歌手演員現身同大家一齊倒數。到時仲有有獎遊戲,大派$10,000禮品! 而Cookie Run嘅展覽更加會開放到1月3日,未影嘅朋友要把握最後機會啦!

【嘉賓】徐子珊、鄭俊弘、馮允謙、姜麗文、SIS樂印姊妹及少女標本
【時間】8:30pm – 12:05am
【地點】鑽石山荷里活廣場一樓明星廣場

(06) 同小方、Stephy迎接「紀念日」

小方、Stephy同導演葉念琛呢個愛情電影鐵三角,會同大家一齊倒數,迎接2016第一個「紀念日」!

奧海城我們的《紀念日》2016除夕倒數派對

【嘉賓】方力申、鄧麗欣、盛朗熙
【時間】11:00pm
【地點】奧海城2期地下主題中庭

(07) 有韓妹!激光投射玩倒數

新城市廣場今年特別請嚟韓國人氣4人女子組合TWO X,與香港中文大學跳舞團隊又唱又跳炒熱氣氛!
到時星光天幕更會出現激光投射,與全場倒數迎接全新一年!

倒數2016。星光天幕全城齊唱

【嘉賓】韓國女子組合TWO X
【時間】11pm-00:05am
【地點】新城市廣場一期一樓羅馬圓型獻技場

(08) 許志安同翠如BB陪你倒數

有情歌王子許志安同近期熱爆的翠如BB陪你倒數,係廣場中庭的Thomas & Friends 冬日小鎮會開放至1月3日,大家喺除夕夜又可以順道影靚相。

荃灣廣場「除夕倒數迎2016」

【嘉賓】許志安、黃翠如、林夏薇、周志康、譚凱琪、陳日豐
【時間】10pm – 12:05am
【地點】荃灣廣場1樓中庭

下一頁:玩到2016年!嘉年華倒數活動

嘉年華玩住倒數

(09) AIA嘉年華除夕開到一點!

嘉年華除夕當日會延長開放時間至凌晨1點,大家可以係最佳位置欣賞到維港煙花,實行由2015玩到2016。

【時間】11:00am – 01:00am
【地點】中環新海濱
【網頁】 http://www.tgec.asia

相關文章:
【AIA直擊】3個攻略教你玩轉中環AIA嘉年華@深導遊
【AIA歐陸嘉年華】機動遊戲介紹+贏獎品秘訣@Nikkixlife

(10) 東華嘉年華必玩全球首創陀飛輪!

嘉年華橫跨除夕檔期,玩完抖一抖就岩岩好倒數喇!仲可以做善事,包你2016一定好幸運