紅葉季已到,識玩的你一定買好機票準備飛去賞楓。如果飛日本,除了揸住部相機不停「打龍」之外,記得一定要試吓時令食品——紅葉天婦羅,每塊都由真正紅葉製成,夠Gimmick又應景!


相片:ibuki3110

每年10月-11月是日本的紅葉季,如果想將靚爆的紅葉食埋落肚,推介去大阪箕面市,沿著賞楓路都會有賣炸紅葉的小食店。


相片:Otowa Wedding

其實這個名身並非用新鮮跌落地的紅葉而炸成的。用作食用的紅葉需要經過一年的鹽漬醃製後才可使用。


相片:Anja Steindl

醃好的紅葉沾上以加入芝麻、糖以及麵粉調配而成的粉漿落油鑊一炸,即成香口的紅葉天婦羅。


相片:Hisakuni-Sen Do

紅葉天婦羅呈星形,配上天然靚景真係無得輸。


相片:kimubert

相片:Mino

仲有預先包裝好的紅葉小食俾人買走!好唔好食在這個時候應該不是重點了。

もみじ天ぷら專門店

地點:大阪箕面公園
價錢:每片 $20

相關文章:

2014紅葉開催 短線賞楓團推介
http://gotrip.hk/article/index.php?id=40063

2014十大賞楓好去處‧日本篇
http://gotrip.hk/article/index.php?id=39743

【紅葉季】2014韓楓預想
http://gotrip.hk/article/index.php?id=39409

東京都內 紅葉 スポット 2014 攻略

大棠賞楓記‧追著紅葉尾巴
http://gotrip.hk/article/index.php?id=31145