文章授權轉載自偽男神︱7.nam

當全宇宙都爭住影自己部iPhone 7出post扮勁嘅同時,我去咗日本做嘢,參加唔到一年一度「用iPhone影iPhone」攝影大賽,不過,身為一個Apple死忠,就算喺日本,都一樣要去Apple Store度睇下實機。

故事就係由澀谷間Apple retail store度開始。

咁話說有新機,Apple入面就一定多人,而且好集中試iPhone 7同7 Plus,呢啲趁墟心態,就算日本人都會爭住做(仲要排隊入添),我作為正常港豬,崇洋媚外就更加要跟。不過日本人排隊真係宇宙第一,又靜又跟到隊形,永遠唔會有人無啦啦排歪咗或者扮傾偈然後打尖,所以好快我都入到場。

不過場內iPhone 7有限,都係要再跟機,於是我就搵咗最想睇嘅Plus去排嘞!點知就到我嗰陣,我發現前面已經玩咗幾分鐘嗰條友,攞住部機,又唔係試,又唔係影相,又唔係玩緊,就係攞住部機,然後兩頭望,好似想搵人咁,唔知做緊乜。

我見佢個樣同打扮都知係香港或中國遊客,所以就嘗試用英文問佢可唔可以畀我摸下,點知佢西口西面叫我等等,望都冇望過我,係唔該、唔好意思、舒咪媽些都冇一句!

如是者,由我開口直到佢維持咗東張西望大約30秒,佢終於搵到佢想搵嘅人,Apple嘅職員,然後,佢就喺我面前做咗一件我覺得非常不可思議嘅事……(以下說話內容全部英文。)

佢:唔該,畀呢部iPhone我!黑色,128GB!
職員:吓!對唔住,我賣唔到呢部機畀你,暫時你只可以上網預訂,如果訂購成功,你就可以去出面呢條隊排。(呢條隊同入場嗰條隊又唔同,隊尾見唔到尾燈。)
佢:但我來自香港,應該用唔到你哋服務,你會唔會有特別方法畀我買到?
職員:噢!好、好,香港係好城市,不過我都冇辦法,或者你返去香港之後先訂購?

佢:我就係喺香港買唔到吖嘛!我係香港人嚟!其實細機都可以,你畀部黑色細機我啦!
職員:哈哈!但對唔住,我都係賣唔到呢部機畀你。或者咁,如果你真係好想買,我以朋友傾偈嘅方式建議你,可以試下排出面呢條隊,因為有可能會有少量walk-in買到嘅情況,但都係唔一定,呢個係我意見,唔係官方意見。
佢:咁要排幾耐?我要趕住同朋友食飯……

喂,去到呢個位,你仲聽呀?我心虛到即刻走咗呀!

我作為一個香港人,當佢去到「I come from Hong Kong」嗰陣,已經覺得好撚羞家,大佬呀!你唔好濫用「香港」得唔得呢?你覺得香港人喺日本有好高評價定點?即係撻一撻朵,人哋就會無視所有規則,隊都唔使你排,攞齊色iPhone 7 Plus畀你揀?