曾主席同長毛因拍攝《跟住矛盾去旅行》其中一站,就係去參觀「抗命博物館」(European Solidarity Centre)。負責安排這次行程的製片《跟著波蘭人旅行》,透露了拍攝幕後的過程:

「抗命博物館」(European Solidarity Centre)簡介

歐洲團結中心內的常設展覽在1樓及2樓,共分了6個展館,每館大概需花半小時參觀,以線性記敍團結工會事跡。當中,展場內的實物與照片展示最叫港人有共鳴,如寫滿訴求的塗鴉牆,及與人民為敵的警盾都一一重現眼前,另外亦有多媒體裝置,幫助大家理解事件。

 

Q1)  兩人本身對「抗命博物館」有冇認識?

A:"原來佢哋去之前,都唔知有呢間博物館的。"

Q2)  佢哋參觀過程係點?

A:"因為長毛比較熟悉該段歷史,所以參觀時佢就化身導賞員,同大家講解嗰段抗爭史,主席就會靜靜地聆聽。去到博物館最後一站,有個位係畀參觀者留言,佢兩個寫嘅嘢都幾有意思。"

Q3)  佢哋寫咗咩留言?

A:"主席嘅留言大概係話抗爭嘅歷史好值得參考,係有意義的;而長毛嘅留言大意就係抗爭係需要犧牲的。"

圖片來源: ViuTV Facebook