夏天係薰衣草的季節,網上不時有人大晒普羅旺斯的紫色花海美照,又確係好吸睛!但要呃like,真係要飛到法國咁遠咩?答案係「不」……如果你夠勇氣的話。事關強國都有 薰衣草園 !敢想敢做的東北人前年將薰衣草帶到瀋陽,開墾出足有20 個維園大的草園,除了薰衣草、鼠尾草,還有向日葵及各種繡球花,密密麻麻堆滿山頭!內地遊客當然聞風而至,原來本港旅行社亦有辦團前赴當地!經過本刊勇士親身查探,人工 薰衣草園 6大驚嚇位,茶餘飯後睇,包你笑到喊!

撰文:GOtrip編輯部|圖片:相關機構、互聯網

01 │ 山寨白雪公主

薰衣草園 的山坡之上有個巨型白雪公主像,十足沙田望夫石守望山下田園,睇盡萬千癡男怨女。當然公主像本身也是景點,經常有人跑到裙底取景……

02 │ 超O嘴 5米大O字

薰衣草園 內有「L.O.V.E. 」四粒5米大字板轟然聳立於山坡前,懶理身邊人是真情定假意,內地同胞到此一遊最愛在字下留影,真係……使唔使咁露骨啊?

03 │ 景區硬套外國地名

要打造成歐風模樣,當然要額外添置布景增加投入感。 薰衣草園 在人造事業方面可謂不遺餘力,風車布置和畫框等自是指定動作,就連景區名稱都刻意選用維也納、普羅旺斯來名命,先叫人大開眼界!

04 │ 別墅式野外廁所

遠看過去好似瑞士小木屋別墅,走近一看才知真面目是座廁所。記者親身試用,衛生條件良好,其實荒山野嶺唔使野外露出已經好好。

05 │ 皇室伉儷駕臨東北

瀋陽果然是帝王之地,除了大清天朝發祥於此,就連隔個海英吉列帝國的新婚紙板都要在 薰衣草園 插旗。邊個話中國人民反對帝國主義?

06 │ 原來未執!

睇完頭幾點,其實最驚嚇的,可能是人工 薰衣草園 竟然屹立至今,經過了兩年時間都仲「健在」!平心而論,園內不少場景的確狀甚騎呢,但取景設施都尚算齊全,加上每日定時都有專車從瀋陽市內接送到埗,在內地已經算是貼心服務! 仲有……多得各種美圖軟件,依家網上騙案層出不窮,有興趣的,不妨到此一遊,打卡北海道或普羅旺斯,話唔定可以瞞天過海呢!

瀋陽紫煙薰衣草莊園

地址:遼寧瀋陽市瀋北新區馬剛鄉馬泉溝
交通: 瀋陽市市府廣場金融大廈前,半小時一班專車接駁(7:00am-9:00am及1:00pm-2:00pm)
開放時間: 星期一至五9:00am-6:00pm,星期六及日8:30am-7:00pm
收費:¥60/人
電話:+86 – 414 – 6358008
網址:www.loveziyan.com