聖誕就快到,又係全家出動去玩的好時機!行商場、睇燈飾之外,仲有邊度可以同小朋友玩番一個周末?聽講12月10日開始至2017年1月2日, 挪亞方舟 有聖誕嘉年華,有得玩攤位遊戲兼親自製作小禮物,仲可以邊玩邊學環境保育添!

(Presented by 挪亞方舟)

海陸空6大環保有獎攤位遊戲

海洋保衛特工

環保小挑戰首先要做個海洋保衛特工,一齊釣魚!原來係因為近年過度捕魚,年幼的小魚都捕殺,釣魚小遊戲就可以學習海洋生態保育,大魚先可以捕捉㗎!

用漁竿釣起大魚。釣獲指定數量及顏色的大魚即可獲獎。

海龜拯救隊

溫度會決定海龜孵出男定女?溫度在攝氏26-28度,會有較大機會孵化出雄性海龜,如果溫度提高至32-35度,就會有較大機會孵化出雌性海龜。全球暖化就會出現「女多男少」,失去生態平衡!

將「海龜蛋」滾進入指定溫度的格子即可獲獎。

極地探險家

除咗要幫助小海龜,仲要救救北極熊!全球暖化令浮冰加速溶化,北極熊愈來愈少地方生活,想幫助北極熊,就要學習環保生活。

將北極熊公仔放上發射台彈出,成功令北極熊公仔降落並停留在冰塊上即可獲獎。

森林守護者

想保護樹林,令動物有足夠的空間生活,就要認識過度伐木的壞處,令熱帶雨林的動物失去家園!

將膠圈投擲進有雨林動物的樹上,通過樹的四方底座即可獲獎。

Goldfish呈獻:地球彩虹戰隊

向動物副產品說不!購買象牙、魚翅、皮草等動物副產品,都是間接殘害動物的行為,要好好保護動物!

將代幣拋中彩虹色帶或Goldfish圖案內不踩界,即可獲獎。

飛天救兵

除了因為氣候轉變,人為因素才是影響候鳥遷徙的原因,例如獵殺、砍伐樹林、光害等等,破壞自然生態。小朋友要救救候鳥!

用子彈擊落影響鳥類遷徙的因素卡片,射中指定目標數量即可獲獎。

完成保衛地球任務後,在方舟內集齊保護動物徽章蓋印,就可以升級成為「挪亞五星拯救戰隊隊長」!

室內室外繼續玩 能量升級加油站

玩完小遊戲, 挪亞方舟 聖誕嘉年華仲有好多節目,有小朋友最喜歡的泡泡派對,一齊大玩巨型泡泡;室外亦有動物騎騎樂,坐住電動車周圍走!玩到攰就可以去未來方舟影院,一齊睇睇有趣短片,了解地球的生態。唔少得飲番杯聖誕雪人鴛鴦特飲,只限聖誕嘉年華期間供應,專為小朋友而設!

聖誕禮物DIY 環保手作坊

嘉年華會點少得禮物環節?今次 挪亞方舟 聖誕嘉年華有4款DIY工作坊,可以畀小朋友發揮創意,親自整禮物,全部免費參加!

迷你暖包DIY

用布縫成的小袋,倒入米粒,然後用微波爐加熱,就成為可以不斷循環再用的暖包,非常環保!

CD時鐘工作坊

將舊CD裝飾一番,就可以設計出獨一無二的時鐘!

膠樽雪人錢罌教室

將膠樽裝飾成聖誕雪人,仲可以變成錢罌!

百變紙筒手作坊

廢紙筒可以變成筆筒?只要花點心思,加上裝飾就可以啦!


挪亞方舟 聖誕奇趣嘉年華「保衛地球大作戰」

日期:2016年12月10日至2017年1月2日(逢星期六、日及公眾假期) (部分活動於指定日子舉行)
時間:10:00am-6:00pm
查詢電話:3411 8888
網站:www.noahsark.com.hk
入場費:成人HK$168、小童及長者HK$138,每張門票可免費獲贈HK$60遊戲券