上星期,同女朋友豆姐去咗AIA嘉年華。仲記得上一次去AIA嘉年華已經係好多年前嘅事,今年再踏足嘉年華,真係桃花依舊面目全非。我係講緊我自己,呢鋪唔認老都唔得……

去AIA嘉年華,男友慘變「機動遊戲白老鼠」

話說女朋友有個好變態嘅癖好,就係自己唔敢玩AIA嘉年華嘅機動遊戲,會叫我自己一個上去玩,一來可以測試下驚唔驚,二來聽我旁述玩後感當自己玩咗。

唔知係咪人大咗,叔叔依家受不了太刺激嘅機動遊戲,排緊隊時已經心跳加速。偶爾聽到尖叫聲好快速咁從天而降,高速掠過耳邊再彈番上半空……

今時唔同往日!做「勇士」要趁後生

「不如……我哋玩AIA嘉年華嘅攤位遊戲,係咪仲開心呢?」我。
「吓!點解唔玩啊?」豆姐。
「因為……我驚。」我。
「唔係嘛!你以前都唔驚玩機動遊戲嘅~」豆姐。

老老實實,啱啱識女朋友嗰陣,有邊個男人唔會扮大膽?!回想當年無論去到邊個遊樂場,我都會玩晒所有機動遊戲。
但依家……叔叔不行了!

為咗唔玩可以去到幾盡……

不過我總唔能夠同女朋友講,以前只係逞強扮晒勁,於是我同佢解釋:
「即係咁,我覺得條命重要過以前好多……嗱你諗下,如果我有咩意外,邊個照顧你?邊個陪你白頭到老?!我而家出街過馬路,都會望左再望右再望番左,你就知我幾顧及人身安全啦!」

「你講到咁……咪去玩攤位遊戲囉!」
「係喇!咁樣大家先開心嘛!畀你見識下『拋波波鬼見愁』嘅厲害吖~」

轉戰AIA嘉年華攤位遊戲

用晒廿個金幣,幾乎咩攤位都試過,最後都只係贏到幾個細獎……順帶一提,有關機動遊戲,我同豆姐只係玩咗碰碰車!

唉!可能呢種係男人天性,總係鍾意喺女人面前認叻。
而女人嘅天性,即使明知佢吹牛,都總係相信身邊嗰個男人。

後記:馬戲團表演好刺激!

當日受邀請睇咗AIA嘉年華嘅馬戲團表演,完場後仲有得同馬戲團表演者合照,我全程睇到手心冒汗,佢哋仲要一日表演三次,真係辛苦晒。